Lungemannen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Pulp Fiction er jo bare helt rå Enig. Pulp Fiction er min favoritt av alle filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sci-Fi: Alien garatert! dens utrolige atmosvære gjorde sånn at du var med i filmen, du var ikke på god sofaen du var borte i det-ytre-svarte-altmulig. Action: Ricochet eller hva den no enn het, det var det spenning fra start til stopp Grøsser: The Ring! der døde jeg på kinoen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor får jeg tak i Manos the Hands of Fate? Jeg har lett etter den filmen! Er du klar over hvor fryktelig horribel den filmen er? Selvfølgelig, det er jo derfor vi har lyst på den! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mean Streets og Taxi Driver Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har tenkt på dette en stund nå... Mine topp 3 filmer noensinne er: 1. Ran 2. Audition 3. The Thin Red Line Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 The Deer Hunter er den beste. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ringenes Herre - Ringens brorskap, den er i en helt annen liga enn de to andre. Matrix kun den første, det er den som er bra de to andre er kule. The Ring, enern. Star Wars trilogy. Håper inderlig Episode III gjør det bra. Er så mange gode filmer og enda flere kule filmer. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 City of god, Scarface og ikke minst x-men. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Antitrust er veldig bra Mission Impossible : Blir aldri lei den. Star Wars Return of the jedi Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Trinity!! den gamle spagetti Westrn med Bud Spencer Endret 8. mai 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Terminator 2 synes jeg er best! At de klarte å lage en så bra film med så bra effekter på den tiden er bra. Historien er også ganske dyp synes jeg. Endret 8. mai 2005 av Alderon Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tidenes beste film er Lock Stock & Two Smoking Barrels. Pulp Fiction på en god andreplass Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Forrest Gump er etter min mening tidenes beste film. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 1 Scarface 2 Saving Private Ryan 3 The Gladiator 4 The Matrix Det er min liste Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Topp 3: 2001 2001 Eternal Sunshine of the Spotless Mind Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 beste film er Lock Stock & Two Smoking Barrels. Absolutt en god film, tenker jeg skal ta å se den nå jeg Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har stor sympati med både Pulp Fiction- og Matrix-leirene her. Liker begge filmene veldig godt, dog på hver sin måte. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Tidenes beste film: Tidenes nest beste film: Lenke til kommentar
TimmyMe Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Beste filmene er helt klart: 1. The Matrix 2. Forest Gump Jeg har ikke sett Star Wars - Revenge og the Sith, men den kommer nokk til å ta kaka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå