LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Selges over disk i Trondheim. The title alone should warn people away. "Manos" is Spanish for "hands" and that is about as clever as the film ever gets. Listening to the Master crowing about his deity's power or staring at ten minutes of women arguing is nothing to be proud of. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Braveheart! Den filmen er eviiig! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ringenes Herre trilogien såklart (om dere er pirkete å synes det er juks med trilogi, så må det bli "The Fellowship of the Ring" Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skummelt at noen synes Eurotrip er tidenes beste film. men men. I din søken etter dårlige filmer Svankmajer får du sjekke ut Mystery Science Theater 3000, bedre blir det ikke Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Takk Sererr. Jeg har et par på bestilling. MST3K rocker liksom de fleste gatene. S, Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Takk Sererr. Jeg har et par på bestilling. MST3K rocker liksom de fleste gatene. S, Hvis det er MST3K det går i må man ha Space Mutiny, Puma Man og This Island Earth, det er mine favoritter (ikke pga filmene, men fordi de har de beste kommentarene). Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Skal eg velge ein så vert det nok: Das Boot Den filmen gir meg Klaustrofobi! Men det finnes mangen gode filmer der ute Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Haha. De to første virker jo geniale. Man får ikke originalen med på de MST3K filmene og? S, Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jo jeg mener da du gjør det på dvdene. Mye bra kommentarer på dem ja:) Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tidenes beste film? Hmmm ikke lett men av de jeg har sett må det vel være The Godfather. Må nok svare litt som mange andre gjør men men. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den beste filem MIN må vel bli Blade filemene og Ringenes Herre! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Tidenes beste film? Hmmm ikke lett men av de jeg har sett må det vel være The Godfather. Må nok svare litt som mange andre gjør men men. Hehe.. Gudfaren ja.. Du er nok ikke alene om å mene det: http://www.imdb.com/chart/top Selv har jeg aldri sett denne filmen, men jeg må vel få sett den en gang jeg også. Jeg så nylig Forrest Gump(søndagsfilmen på tv2), og syntes nå beste dramafilm er Frihetens Regn eller Forrest Gump.. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Noen nye favorittfilmer da, folkens? Ran er definitivt en av mine nye favoritter. Fantastisk film. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Gudfaren må det vel bli... (skjønner ikke at så mang eliker Ringenes Herre - filmene er jo bare evig vold og drit...) Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gudfaren må det vel bli... (skjønner ikke at så mang eliker Ringenes Herre - filmene er jo bare evig vold og drit...) Vold og drit... Tja... Er jo faktisk en utrolig bra historie som blir fortalt da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ikke noe LotR-diskusjon her, folkens! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Neinei... =P måtte bare få sagt det.. =) Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Oceans elleven var jo genial. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Pulp Fiction er jo bare helt rå, Star Wars er jo også heftig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvor får jeg tak i Manos the Hands of Fate? Jeg har lett etter den filmen! Er du klar over hvor fryktelig horribel den filmen er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå