GolfBag Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) 1) The Boondock Saints (du verden for en film) 2) Apocalypse now! (denne filmen er mektig, anbefales) 3) Matrix (første... de siste var dårlige, ble en tidløs klassiker med en gang) 4) Pulp Fiction (nuff said) 5) Fargo (hohoho, denne var morsom og fascinerende) 6) Gone in 60 seconds (snakk om action, slår fast and the furious ned i støvlene) 7) Natural Born Killers (denne filmen var voldelig men veldig filosofisk) 8) Lock Stock & 2 smokin barells (beste slutt ever, å fy fader så de gutta sliter nesten like mye som mannen i fargo) 9) Kill Bill - filmene (tidløse klassikere allerede på premieren) 10) Starsky and Hutch (bare fordi jeg nettop så den og digga den) Dårligste film ever: "A dirty shame" med Johnny Knoxville, den går på kino nå.. ikke se den, den er ikke morsom Endret 8. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan ikke forstå hvorfor ikke The Shawshank Redemption også kjent som Hard Rain, ikke har blitt nevnt. Ligger på tredje plass på www.imdb.com over beste filmer. Har ligget på andre plassen i meget lang tid... Er uten tvil den beste drama filmen jeg har sett, der både Tim Robbins og Morgan Freeman gjør en utrolig bra jobb! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 The Shawshank Redemption har blitt nevnt utrolig mange ganger i denne tråden, mihcaoj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kan ikke forstå hvorfor ikke The Shawshank Redemption også kjent som Hard Rain, ikke har blitt nevnt. Ligger på tredje plass på www.imdb.com over beste filmer. Har ligget på andre plassen i meget lang tid... Er uten tvil den beste drama filmen jeg har sett, der både Tim Robbins og Morgan Freeman gjør en utrolig bra jobb! The Shawshank Redemption er vel aldeles ikke kjent for å hete "Hard Rain". Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 På norsk heter den Frihetens Regn, men Hard Rain? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 På norsk heter den Frihetens Regn, men Hard Rain? Greit nok at Morgan Freeman spiller i både Hard Rain og Frihetens Regn, men... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Brazil, som også Onkel nevnte, fortjener et større publikum Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 For å ikke gjenta filmer som allerede er nevnt. Dune er et flott stykke film. Dessuten anbefaler jeg folk å se Freaks fra 1932. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Pulp fiction *sier seg selv* Dumb and dumber *klassiker* Undercover brother *inspirerende hysterisk morsom* Schindlers liste *måha* Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 På norsk heter den Frihetens Regn, men Hard Rain? Greit nok at Morgan Freeman spiller i både Hard Rain og Frihetens Regn, men... Oisann... Ute å kjører er jeg, ja... Frihetens Regn mente jeg selvfølgelig.. hei hei Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Umberto D. er beste film i mine øyne. kan sikkert telles på en hånd de her som har sett den men. virker som det går altfor mye i ringenes herre og filmer etter 1990 her. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Stormfulle høyder, gammel men god. Mad Max I og II Vanilla sky Og seff Saving private Ryan Er ikke helt sikker på hvilken av dem jeg synes er den beste. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Reqiuem for a Dream og 21 Grams er blant de aller beste Lenke til kommentar
Crack Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 skulle jeg valgt ut EN film som virkelig er bra, så må det være American History X, en film som gjør inntrykk Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Hmm, tror jeg har postet her før med Requiem for a Dream, men jeg blir nå nødt til å legge til Pulp Fiction, som så mange andre har gjort. Fikk endelig sett (faktisk kjøpt) den for en måneds tid siden og jeg tenker enda tilbake på et par av scenene der når jeg lukker øynene. Vannvittig Endret 18. desember 2004 av Blib Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 lenge siden jeg har sett noen bra filmer nå, men den jeg så sist som virkelig var bra var "EuroTrip". Det er nok en av de beste filmene jeg har sett... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 lenge siden jeg har sett noen bra filmer nå, men den jeg så sist som virkelig var bra var "EuroTrip". Det er nok en av de beste filmene jeg har sett... Den der med de som reiser Europa rundt for at han fyren skal finne seg dame..? Mener å huske at dama var ganske strøken, men filmen var ingen topp 10.. Syns Livvaktene (svensk) og Italian Job (nyinnspillingen) er rimelig bra filmer.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jepp, men EuroTrip var den siste filmen jeg hadde sett på lenge som virkelig var bra... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Pulp Fiction er etter min mening den beste filmen som jeg har sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå