sybbelybb Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 er virkelig Star Wars filmene så kule??? JA Kjøpte meg "Grave of Fireflies" i dag på DVD. Gleder meg sånn til å se den igjen. Jeg gråter like mye hver gang. Den er i mine øyne den mest gripende krigsberetningen som noensinne er laget. Grave of the Fireflies er en sinnsykt bra film, ja. Vil mene det er den beste drama-filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 -Men er ikke star-trek det samme som star-wars a??? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) -Men er ikke star-trek det samme som star-wars a??? Haha! Nei, fordi navnet er nogenlunde likt så betyr ikke det at det er det akkurat samme nei. Skjønner ikke hvorfor så mange tror det. Star Wars er et episk mesterverk, mens Star Trek er som bos5e så fint sa i en annen tråd "50-åringer som løper rundt i teite kostymer og prøver å teleportere seg til bridgen." EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste. Endret 24. juli 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Både Star Trek og Star Wars suger hestelem, men er morsomt å se på alikevel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste. Haha, det gjør alle de tre LOTR-filmene og, dessuten er jo George W. Bush nr.1 i USA. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste. Haha, det gjør alle de tre LOTR-filmene og, dessuten er jo George W. Bush nr.1 i USA. Hvorfor LOTR-filmene ligger innen topp 10 skjønner jeg godt, men hvorfor Bush er #1 i USA vet jeg nok ikke svaret på. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Kanskje de fleste folk synes synd på han?? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Convoy, 1972, Kris Kristofferson. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvilken film synes du er tidens beste? The Blues Brothers! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste. Haha, det gjør alle de tre LOTR-filmene og, dessuten er jo George W. Bush nr.1 i USA. Hvorfor LOTR-filmene ligger innen topp 10 skjønner jeg godt, men hvorfor Bush er #1 i USA vet jeg nok ikke svaret på. Hmm. I mine øyne er det mer forståelig at Bush er #1 i USA enn at LOTR-triologien tilhører toppsjiktet når det kommer til film. :S Men, sånn er det nå i demokratiet. Alle har rett til å stemme, noe som kan ha uheldige bivirkninger som nettopp den her! Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) Jeg synes Mr. Bean er best jeg... Ler like mye hver gang jeg ser på Mr. Bean filmene. Edit: skriveleif, ossen kunne jeg skrive Mr. Bean feil!!? Endret 25. juli 2004 av Sarion91 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Forresten, han heter Mr. Bean. Fikk litt vondt der. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Forresten, han heter Mr. Bean. Fikk litt vondt der. OK da, bedre nå? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Forresten, han heter Mr. Bean. Fikk litt vondt der. OK da, bedre nå? Tro'kke det. Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 EDIT: Det er en grunn til at Star Wars: Episode IV ligger som nummer 10 på IMDB's toppliste. Haha, det gjør alle de tre LOTR-filmene og, dessuten er jo George W. Bush nr.1 i USA. Hvorfor LOTR-filmene ligger innen topp 10 skjønner jeg godt, men hvorfor Bush er #1 i USA vet jeg nok ikke svaret på. Fordi en viss guvernør i Florida(broren til Bush?) bestemte at alt valgtullet ved forrige presidentvalg skulle gå i Bushs favør... (ikke langt i fra...) David Letterman har mange fine teorier på nettopp det der. Lenke til kommentar
eierdegics Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 LOTR-filmene er bedre enn Star-wars filmene da! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 LOTR-filmene er bedre enn Star-wars filmene da! De ligger lengre opp på listene til IMDB ja, men om du ikke har sett Star Wars-filmene burde du ikke uttale deg om slikt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Grunnen til at LOTR er på topp? Fordi mange kids ikke veit om de gode gamle filma som inneholder mer enn data-animert grafikk. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Har sett alle star wars filmene og alle lord of the rings filmene, og vil si at LOTR-filmene er bedre( i mine øyne) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det finnes uansett bedre filmer enn de to triologiene (NEI, de nye SW-filmene teller ikke) der. Det som Star Wars til en bedre triologi er høyere nostalgifaktor og at det var en revolusjon innenfor filmverdenen, i tillegg har den bedre dataanimasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå