ooddbb Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvilken film synes du er tidens beste? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 The Boondock Saints kansje.. liker filmer som ringenes herre og the matrix.. men syst Boondock Saints gjorde større intrykk.. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Boondock Saints er en dritbra film. Tror jeg gir min stemme til den jeg og.. men det finnes en egen kategori for dette... offtopic--->Film,musikk,tv Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Flyttes Beste filmen er da såklart Requiem for a Dream Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Du skal ha sett mange filmer for å kunne gjøre en noenlunde riktig vurdering av hvilken film gjennom tidene som er den beste. Det tør ikke jeg. En annen ting er at jeg har sett ganske mange filmer og har null mulighet til å kåre den aller beste, men her er favorittene, noenlunde rangert: Enda en ommøblering, 8. mai 2005. Disse er liksom hellige, blant kanskje tretti-førti andre: Stalker Werckmeister harmóniák Mulholland Drive A Clockwork Orange Ringenes herre-trilogien El Espíritu de la colmena Breaking the Waves Endret 8. mai 2005 av sanoj_20 Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tidenes beste film er Aliens, som bare er en smule bedre enn Alien! Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Den filmen som jeg koser meg mest med, og som jeg finner nye ting med hver gang er Pulp Fiction. Denne har det meste JEG setter pris på i en god film. Jeg tør ikke si den er tidenes beste, men det er den jeg synes er best, og det er det viktigste for meg. Jeg DRITER langbasj i hva folk med filmutdannelse og forståsegpåere mener. (Det er som oftest de som står for slike kåringer...) Endret 2. mars 2004 av jaymz Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Pulp Fiction. Genialiteten i denne filmen er rett og slett enestående. Som jaymz sier, dette er en film jeg koser meg med og jeg oppdager nye ting hver gang jeg ser denne filmen. Andre filmer som er verdig tittelen "beste film" er: Star Wars Episode 4 The Boondock Saints The Untouchables Once upon a time in america Gudfaren Og seff, X-Men 2 Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 - Ringenes Herre: Atter en Konge Det var bare filmer fra 90-tallet, gitt. Filmer får jeg ganske ofte, men ingen tiår før 90-tallet har jeg tatt meg tid eller penger til å se godt igjennom. Jeg er sikker på at jeg finner noen nye favoritter om jeg noen gang skulle klare det. Kremt. Atter En Konge. 90-tallet? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 mye bra her ja. men hva med "Clockwork Orange" , bra film Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 *The Last Samurai *Schindlers liste *LOTR-filmene *Star Wars-filmene kommer ikke på flere nå.. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tror det må bli den filmen jeg satt igjen med det absolutt feteste inntrykket av; The Matrix. Ellers... Schindler's List kanskje. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 - Ringenes Herre: Atter en Konge Det var bare filmer fra 90-tallet, gitt. Filmer får jeg ganske ofte, men ingen tiår før 90-tallet har jeg tatt meg tid eller penger til å se godt igjennom. Jeg er sikker på at jeg finner noen nye favoritter om jeg noen gang skulle klare det. Kremt. Atter En Konge. 90-tallet? Vet du hva? Jeg våknet klokka ett i natt og husket min feil. Tror resten av natten var full av mareritt. Er ikke så lett å holde følge med årene heller, da. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Denne tråden ser mistenkelig kjent ut... Dødt løp mellom Forrest Gump og The Shawshank Redemption, tror jeg. Mange andre som er bra også da... ingen nevnt, ingen glemt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Shawshank ingen tvil .. ble snytt for alle de 7 oscarene da .. hvorfor måtte Forrest gump komme samme år! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 The Lord of the Rings: The Return of the King (eller alle LOTR-filmene egentlig) Pulp Fiction American Psyco Kan ramse opp i evigheter, meneh http://imdb.com/top_250_films er kanskje en plass å se? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tidenes beste er vel litt vrient å velge, men den jeg aldri glemmer: Der Himmel über Berlin (Wings of desire) Det var også mitt første møte med Nick Cave Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Beste er vel kanskje Forest Gump. På god andreplass er Robin Hood Men in tights og på tredje Dracula er død og trives med det. Av småfilmer er det vel Snip Snip hooray Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gir min stemme til American History X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå