JuZt3r Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sitter her på skolen og kjeder driten av meg, tenkte jeg skulle finne et "OK" Sjakk program. Finner noen små, men ingen jeg kan spille med andre i klassen og LAN, eller net. Så derfor spør jeg her, om noen vet om noen. Eller vet om et sted man kan lese om regler. Helst så jeg kan skrive ut. Men det er ingen must. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Google etter chessmaster 3000 - 9000 .. tror det er noe Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Google etter chessmaster 3000 - 9000 .. tror det er noe Det er vel litt større programmer igjen. Og koster cash. Tenkte litt mer på freeware eller demo programmer jeg. Lenke til kommentar
Freak' Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 på denna siden finner du mange likner til sjakkrelaterte sier.. sørlig hvis du går inn på linker -> lær sjakk Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 www.zone.com Masse gratis små spill. + mange spill du må eie... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ICC - Internet chess club er glimrende. Du kan logge deg på som guest her og spille mot folk. Litt usikker om den funker bak brannmuren du er på da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg spiller sjakk med ungene i barnehagen Slå den Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg spiller sjakk med ungene i barnehagen Slå den Slår du dem da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Slår du dem da? Jeg prøver heller å lære dem spillet så jeg gjør feil slik at jeg mister dronninga f.eks og taper pga det, men jeg vinner noen ganger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå