tomaten Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Når jeg ser på hovedkort, står det at støttet ramteknologi: ddr sdram kan jeg da bruke ddr ram?, eller bare sdram? MVH Tomaten Lenke til kommentar
tomaten Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Asus? Produktbeskrivelse ASUS P4R800-VM - hovedkort - mikro ATX - RADEON 9100 IGP Produkttype Hovedkort Produktformfaktor Mikro ATX Dimensjoner (BxDxH) 24.5 cm x 24.5 cm Brikkesett type ATI RADEON 9100 IGP Maks. databushastighet 800 MHz Prosessor 0 ( 1 ) - Socket 478 Kompatible prosessorer Celeron, Pentium 4 RAM 0 MB (installert) / 4 GB (maks.) Støttet RAM-teknologi DDR SDRAM Diskkontroller IDE ( DMA/ATA-100 (Ultra) ) Grafikk-kontroller ATI RADEON 9100 IGP DDR SDRAM Lydutgang Lydkort - stereo Nettverkstilknytning Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 DDR SDRAM er akkurat det man vanligvis kaller for DDR-RAM. SDRAM = Synchronous Dynamic RAM DDR SDRAM = Double Data Rate Synchronous Dynamic RAM MAO, du kan bruke DDR minne, men ikke SDRAM, Lenke til kommentar
tomaten Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 så det passer sammen med ddr dimm Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 så det passer sammen med ddr dimm Ja skal det gjøre. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jepp, det stemmer. hmm.. DDR SDRAM DIMM = "Double Data Rate Synchronous Dynamic RAM Dual Inline Memory Module" Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Tar du med RAM også blir det : "Double Data Rate Synchronous Dynamic Random Access Memory Dual Inline Memory Module" Lenke til kommentar
atlef Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Du bør nesten nevne hvilket hoved kort detter gjelder, det er da lettere å hjelpe. Men hvis ser i manualen at det støtter ddr-ram, skal du kunne bruke det. Mvh Meg. Edit: her var folk kjappere enn meg. Endret 2. mars 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå