Ronnie Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Har satt sammen en ny maskin, hadde noen deler liggende så jeg slapp å kjøpe så mye nytt. Først litt om maskinen. HK Asus P4P800, Powercolor Radeon 9800 Pro, Intel P4 3,0 Ghz N, 120 Gb harddisk, Lite On DVD brenner, og så er det et veldig billig kabinett fra IQ data kostet 695 kr. med en tror jeg en dårlig 300 Watt PSU. Problemene oppsto når jeg skulle starte maskinen, den bruker lang tid i post vinduet spesielt når windows skal starte, den står med en blinkende cursor og på en måte venter på harddisken. Noen ganger finner den ikke harddisken og kommer opp med beskjeden, sett inn boot device og trykk any key. Mens andre ganger går den etter en stund videre inn i Windows (XP forresten). Inne i Windows har jeg opplevd at jeg får Lese / skrive problemer har fått denne feilmeldingen "Only part of a ReadProcessMemory or WriteProcessMemory request was completed". Har også opplevd I/O error. Ettersom det er ny bygget maskin er harddisk nyformatert og XP installasjonen helt fersk. Har noen en ide om hva som kan være problemet, kan en dårlig PSU forårsake disse feilmeldingene. Ronnie Endret 2. mars 2004 av Ronnie Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 -Feilpostet Denne tråden har ingenting med "Hjelp. jeg skal ha ny PC" forumet å gjøre. Leser du undertittelen til forumet, så forstår du hvorfor. Denne tråden hører hjemme under "Annet om hardware" forumet. Flyttes dit! Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå