TommyFM Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 På jobben har vi en del bærbare masiner. Vi har nå laget en mal for reinstallasjon av disse. Men når maskinene starter opp starter den med "Optimalisering av Office filer" Lar vi denne gå låser maskinen seg. Vi kan avbryte hvis vi er raske. Er er også en av kryssings boks hvor vi kan skru av denne funksjonen. Problemet er at vi klarer ikke å krysse av i boksen OG avbryte før den starter, og har den startet så kan vi ikke avbryte. Hvordan får jeg deaktivert dette?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Du sier ikke noe om hverken OS eller Office versjon, men om du kjører MSCONFIG på et 2k/XP OS kan du i allefall disable denne jobben som så vidt jeg vet bare er en spesiell indexering av Office dokumenter... Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Det er Win ME med Office 2000. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Funker Start - Kjør - msconfig i ME? Har du testet det? Har absolutt ingen erfaring med ME, beklager.... :-( Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Det funker det. men hva er det jeg skal skru av i msconfig da?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Forsøk f.eks. å fjerne haken for Microsoft Office Common Startup under "Startup"... Edit: Og stopp Microsoft Indexing Service under "Services" Endret 7. mars 2004 av trn100 Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 når jeg skriver msconfig kommer dette opp: Finner ikke Microsoft Office Common Startup under "Startup" eller Microsoft Indexing Service under "Services" der. Noe annet forslag?? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Tja, fant en artikkel hos MS som omhandler et problem som ligner mye på ditt, riktignok under Win9x, men kanskje verdt et forsøk? Sjekk her og eventuelt her. Endret 10. mars 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå