jering Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Noen som vet om det går an få til at ghostfilene du lager over nettverk kan bli ca 700mb (så de passer på cd-r). Når vi ghoster over nettverk blir det bare ei stor fil. Klar over at vi kan brenne ut det direkte på cd-brenner, men vi tenkte å unngå det. takker for svar:D Det er en Win2000 pc`er vi skal ghoste. ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 2. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du kan sette i Options hvor store filer du skal ha. Jeg har bare brukt på en lokal disk, virker ikke den parameteren også for filer over nettverk? Lenke til kommentar
jering Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Du kan sette i Options hvor store filer du skal ha. Jeg har bare brukt på en lokal disk, virker ikke den parameteren også for filer over nettverk? vi kan sette inn noen parametre ja, men vet du hva vi skal skrive i den linja? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Dette er et spørsmål om selve programmet Ghost og komprimering, ikke om PCen eller HDD. Flyttes Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 vi kan sette inn noen parametre ja, men vet du hva vi skal skrive i den linja? Har ikke sjekket, men ganske sikker på at det er antall MB. Altså skriver man 620 for å få det til å passe på en CD. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) kan også fikse det i norton ghost explorer eller hva saken heter som gjør at du kan browse i ghost filene Går jo også ann å velge høy komprimering, noe som letter arbeidet. Det jeg gjør er å legge ghostfilen på en cd sammen med ghost.exe fra en floppy og så starte opp pcn med en win98 oppstartsdiskett. Så skriver jeg ghost og alt ligger klart Endret 2. mars 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå