xlpuma Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har oppsett som under. Har nå en fortron source super low noise 300 watter som forsyner: to dvd-rom, to harddisker, en overklokket amd 2500 cpu, og et asus ti 4400 kort. Har tenkt å sette i to ekstra s-ata hd, pluss jeg vil oppgradere til radeon 9800 pro-kort på sikt.(har hørt at xt-korta suger mer strøm enn pro-korta...?) Spørsmålet er enkelt: Holder denne psu'n til de nye tinga? eller må jeg få en ny en? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har oppsett som under. Har nå en fortron source super low noise 300 watter som forsyner: to dvd-rom, to harddisker, en overklokket amd 2500 cpu, og et asus ti 4400 kort. Har tenkt å sette i to ekstra s-ata hd, pluss jeg vil oppgradere til radeon 9800 pro-kort på sikt.(har hørt at xt-korta suger mer strøm enn pro-korta...?) Spørsmålet er enkelt: Holder denne psu'n til de nye tinga? eller må jeg få en ny en? hmm, jeg ville byttet den ut hvis du skal ha så mye rart, men 300W holder faktsik ganske lenge, for og ha så mye rartsp, du snakker om, ville jeg hatt Minst 350W til 400W Psu for og være sikker. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 kjører p4 + 9800pro + 2x hdd på 300w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå