Sjefern Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Skal hjelpe gamlemor med å skifte harddisken sin. Hun har hatt dataen sin i 4 år uten å oppgradere Jeg fortalte henne at harddisker hadde en tendens til å gå i stykker etter en 5 års periode og da fikk hun litt angst. Hun vil da ta ut den gamle harddisken og bare la den ligge som en backup og sette inn en ny. Hvordan flytter jeg enklest den gamle partisjonen med all info på over til den nye hardisken? Jeg tenkte jeg skulle bruke Norton ghost. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Brukte denne ein gong. http://www.ranish.com/part/ Kobla begge harddiskane til same maskina og boota med diskett. Kopierte så partisjonen over på den nye større disken. Bent Lenke til kommentar
nepse Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har brukt et program som heter [b]DriveCopy[/b]. Er ikke sikker på om dette finnes i noen demoversjoner som kan lastes ned, men det er verd et forsøk. Enkelt å bruke, samtidig som det tar med seg alt fra gammel disk over til ny. Tar også hensyn til at den nye disken større. Espen Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 norton ghost vil vel også fungere. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Norton Ghost 2003 funker utmerket til dette.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg anbefaler også ghost. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Da blir det ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå