karce Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) hei, lurer på om det er noen p900 brukere her som har lastet ned msn messenger på sin telefon. jeg skulle gjerne ha gjort det, men er usikker på hvor jeg skal finne det. hvist det er noen som har gjort det, så lurer jeg på om det kostet mye, og om det var vanskelig å installere. hva koster det i såfall å bruke det? så er det en annen ting jeg lurer på, og det er om jeg kan redigere mine truetones på mobilen, slik at når jeg har lastet inn en sang på den, så kan jeg fixse slik at når telefonen ringer, så spiller den fra ett spesielt sted, for å få med den råeste delen av sangen. går dette? Endret 7. mars 2004 av karce Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg bruker JMSN pro og det virker helt nydelig, beste msn program til en telefon jeg har prøvd, se her Det koster jo desverre 29.99$ Lenke til kommentar
karce Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) hav koster det og bruke det da? og vet noen om jeg kan redigere mp3 filene jeg legger inn som ringetoner(truetones) på min p900? dette hadde vert veldi greit så slipper jeg og høre på begynnelsen på sangene når den ringer(for på de fleste sanger så er begynnelsen rolig:() Endret 7. mars 2004 av karce Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Du kan laste ned trial versionen av nero burning room og åpne "nero wave editor" som følger med. Så kan du klippe bort det du ikke vil ha der og lagre som ny MP3 fil før du sender den over til telefonen igjen.. Lenke til kommentar
karce Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 var det jeg ville finne ut av. takk for opplysninga..nå skal der redigeres!....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå