tbend Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Bestile maskin i går. Jeg kom til å tenke på om det var S-ata strømkabel var inkludert!.... P4P800 DELUXE Mainboard S-478 Intel 865PE ATX Audio GbLAN IEEE1394 Raid SATA Wi-Fi Retail eller med denna? Western Digital 120GB S-ATA 7200 RPM WD1200JD Caviar Special Edition 8MB cache Noen som har peiling eller må jeg bestille en kabel til? Endret 2. mars 2004 av tbend Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det er ikke umulig at det følger med SATA strømkabel med hovedkortet, men med WD disken er det ikke noe problem siden den kan bruke både SATA strømkontakt og vanlig strømkontakt. Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Tror du nok må bestille en SATA strømadapter, er ikke sikker på hovedkortet (vanligvis kun SATA kabel som følger med, IKKE strømadapter), men jeg kan GARANTERE deg at det IKKE følger med strømadapter med HD'n **Edit** Så feil HD merke Endret 2. mars 2004 av Sharkey Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 WD sine disker kommer med både den gamle typen strøm tilkobling og den nye s-ata strøm tilkoblingen. Så du trenger ikke bestille nye, Men s-ata kabel kommer sikkert med hovedkortet. med abit nf7-s får du med 1 iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå