Boralis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har et hk på tur fra dem og fikk endelig mailen som bekrefter at dette er sendt , men til min store overraskelse ser jeg at de har tatt 330,- i frakt Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er langt til Sverige vettø Kanskje en av medarbeiderene deres kommer på døra di Burde forvente det med den fraktprisen. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Husk Snekker`n at det er Svensker du har med å gjøre og de vil selvsagt ha norske oljekroner. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Vet ikke du at svenskene lever av norskehandelen...... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 330 norske eller svenske kroner i frakt? -jk- Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Svenske, men uansett blir det en heftig frakt. Sist jeg fikk noe fra Sverige var det 110,-. svenske kroner i frakt nå er det 3 ganger så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå