Swix Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Merket meg at sony har sluppet noen nye modeller på det amerikanske markede. Skal til Usa i påsken. Så jeg tenkte å kjøpe meg en bærbar pc med meg tilbake. Men det jeg lurer på er om Ati Radeon 7500 32MB holder til "tunge" spill som f.eks Counter strike. Jeg så en test av 64mb utgaven her på barbara.no. Å det så jo ut til å holde. Men gjør 32mb utgaven det, i sammen med en - P4m 1.6 GHZ - 512MB Ram - 15XGA (1024*768) Er Ati Radeon 32mb nok til "krevende" spill? Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei, Jeg vil nok tro at ATI Mobility Radeon 7500 med 32MB DDR minne skal holde til spill som Counter-Strike. Husk følgende ved kjøp av en bærbar PC i utlandet: * tastatur * garanti * ekstrautstyr * support Lurt å se hvor mye man sparer sammenliknet med en tilsvarende PC her i Norge. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Du får sikkert kjøpt (bestilt) sony bærbare i norge og. Men de finnes kun med engelsk tastatur. Jeg tror de kommmer med norsk snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå