Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Når jeg ikke har på noe lyd, og hører godt etter. så hører jeg en slags susing i alle høytalerene mine. Jeg kjører PL2 Music effect-mode.. Har prøvd å bytte til noen av de andre men blir ikke kvitt det... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har du masse strømkabler ligende i nærheten av høytalerene eller høytalerkablene? Kan være strømforsyningen din også Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Har ingen strømkabler sammen med høytalerkablene nei... Og Z-680 benytter egen forsterker som er innebygd i subben.. Det burde du vite Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sånn er det bare med Z-680. Du skal være glad du ikke har den første revisjonen, den suste HØYT. Sjekk om du har nyeste versjon ved å holde inne input og settings når den står på standby. Den skal være 1.1.2. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Sånn er det bare med Z-680. Du skal være glad du ikke har den første revisjonen, den suste HØYT. Sjekk om du har nyeste versjon ved å holde inne input og settings når den står på standby. Den skal være 1.1.2. jeg kjøpte anlegget i november 2002 da, da det var helt nytt Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Vel, hvis det er en annen versjon enn 1.1.2 skylder logitech deg en ny control pod, det var nemlig meningen at dem skulle bytte ut til alle som hadde problemer med susing. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Vel, hvis det er en annen versjon enn 1.1.2 skylder logitech deg en ny control pod, det var nemlig meningen at dem skulle bytte ut til alle som hadde problemer med susing. Det skjedde ingenting da jeg trykka input og settings samtidig da... Kan det være pga gammel versjon? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og du holdt dem inne i hvertfall 5 sek? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 ja det + litt til.. sikkert 15 sek å Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og du har slått av poden men ikke forsterkeren? (du resetter systemet, skal kunne gjøres på alle versjoner) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Windows volumkontroll - Options - Properties - Auxiliary - Sett på haken på AUX for muting. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sorry Blib, men susingen i Z-680 er pga følsomhet for elektronisk støy i Kontroll podden, ikke lydkortrelatert. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 forsterkeren blir skrudd på sammtidig som poden da.. hvis poden er den saken man har på bordet man still lyden på... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 det skal lyse rødt, ikke blått på kontroll-poden Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 for å skrive av ordrett så sto det: Logitech Z-680 v1.0.3 Dette er vel da en gammel versjopn da... Og vil det da si at logitech skylder meg en kontrolpod? som herbie sa Lenke til kommentar
AceBoss Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja, den er gammel. Du kan bare ringe de og så sender de deg en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå