Gå til innhold

Varelisten er IKKE oppdatert

Anbefalte innlegg

Skulle sette sammen en ny PC, og samlet sammen priser, gjorde utregninger, og var til slutt fornøyd med resultetet. Men det var helt til jeg skulle bestille varene. Da hadde plutselig ikke leverandøren varene i prislisten lenger. :cry: Det kan da ikke være så vanskelig å få leverandørene i prislisten til å følge opp..... Kan de ikke garantere at de har varen på lager, MÅ de fjernes fra lista. Klarer de ikke det; Skvis dem ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står faktisk om butikken har varen inne eller ikke. Hvis butikken har varen inne er det en grønn firkant ved prisen, en rød hvis den ventes inn en eller annen gang og en hvit hvis noe jeg ikke aner hva er :p

Tror det var ca sånn ;)

EDIT: Klikk her for screen

Endret av PT
Lenke til kommentar
Skulle sette sammen en ny PC, og samlet sammen priser, gjorde utregninger, og var til slutt fornøyd med resultetet. Men det var helt til jeg skulle bestille varene. Da hadde plutselig ikke leverandøren varene i prislisten lenger. :cry: Det kan da ikke være så vanskelig å få leverandørene i prislisten til å følge opp..... Kan de ikke garantere at de har varen på lager, MÅ de fjernes fra lista. Klarer de ikke det; Skvis dem ut.

Butikkene har INGENTING med prisguiden å gjøre. Det er noe hw.no gjør på egenhånd. HW.no har ingen mulighet til å sjekke hver eneste vare i hver eneste butikk til hver eneste tid... det skjønner du vel? Det hadde tatt X antall årsverk, hvor X er et stort tall.

Lenke til kommentar
...og en hvit hvis noe jeg ikke aner hva er :p

Tror det var ca sånn ;)

Tror det er sånn: de ymse butikkene lager nettsidene med script som enten linker direkte til varen, og der ser man status tydelig ( på lager eller ikke, grønt/ rødt ).

De webshopene som kommer opp med slørete/ utydelig 'kjøp' ( f.eks. Multicom/ Databutikken.com ) kan godt ha produktet inne, men scriptet linker bare til velkomstsiden.

Lenke til kommentar
Butikkene har INGENTING med prisguiden å gjøre. Det er noe hw.no gjør på egenhånd. HW.no har ingen mulighet til å sjekke hver eneste vare i hver eneste butikk til hver eneste tid... det skjønner du vel? Det hadde tatt X antall årsverk, hvor X er et stort tall.

Det der er sterkt overdrevet/ en missforståelse, butikkene har faktisk en hel del med Prisguiden å gjøre. En webshop kan t.o.m. legge inn varer på egenhånd via adminpanelet ( med begrenset tilgang ), og gjør det stadig vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...