IXion Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg skal kjøpe meg vannkjøling for å kunne overklokke en god del. Har for øyblikket en Intel Pentium III 1.7 GHz og jeg er klar over at det er billigere å kjøpe en ny CPU, men vil utsette kjøp av CPU og heller ta vannkjøing. Men da lurer jeg på om den eksterne vannkjølingen Koolance Exos (bla microplex.no) er noe særlig bra? Hvis noen har et forslag til vannblokk så hadde det vært fint... Og bør jeg ha "peltier"?? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 For det første så finnes det ingen Pentium3 på 1700 Mhz. Høyeste hastighet for P3 ble 1400 Mhz. Så da må du ha en Pentium4 1700. Jeg skal si deg at den CPU'n er det IKKE verdt å kjøpe vannkjøling til! Tror de fleste her vil si seg enig med meg. Lenke til kommentar
shebban Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du har nok den første versonen av p4. Jeg ville nok heller invistert i en p4 northwood. Den cpuen du har er ikke overklokkings vennelig! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 shebban det har jeg sagt...er vel ikke nødvendig at to sier det samme... Lenke til kommentar
IXion Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Ja, jeg skrev feil... Det er Pentium IV ja... Men jeg er klar over at det er mye billigere å kjøpe ny cpu, men jeg vil bare klokke over denne så mye som mulig ... Men hvordan er det med vannkjølingssystemet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå