Gå til innhold

Det går utrolig tregt å installere WinXP


Anbefalte innlegg

jeg kjøpt nye deler til datan, jeg har satt dem sammen, så nå alt mangler er windows. så jeg putter xp cden og instalasjonen starter. når det kommer ned til 34 minutter igjen av instalasjonen, går det jævlig sakte, når jeg mener sakte, så mener jeg, når det har gåt 9 timer så kom det ned på 30 minutter, vet dere hva jeg kunne gjøre for fikse dette probleme

 

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykke på "Fortsett" eller "OK"-knappen? :D

 

 

Vel - egentlig vanskelig å si da du ikke skriver noenting om hva slags maskinvare du har. Mye kan jo tyde på at CD-rommen din sliter med å lese fra CD-plata eller at harddisken sliter med å skrive... eller en kombo av alt mulig...

Lenke til kommentar

jeg har Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC533

hovedkort:Asus P4SDX Hovedkort for S478/533mhz LAN

hardisk: WD Caviar 120GB IDE 7200RPM

Cd rom: dvd rom husker ikke merke, men jeg prøvde med to forskjelige hardisker og og to forskjellige cd rom. men det skjer det samme hele tiden

Lenke til kommentar

det står instaling devices. når det kommer på 33 minutt så kommer den grei da jeg skal skrive serial number og sånt, det tar tid og, det når skriver numerne tar det tid for de kommer opp igjen. og når jeg trykker ok, tar det nesten en time for det begynner igjen

Lenke til kommentar
kjør smart drive først..dette hjelper..start med smartdrive fil på oppstart disketten og når disketten har kjørt ferdig skriver du bare smartdrv og trykke enter ...så er det bare og starte innstaleringen...da skal du se det går kjappere...

Om du kjører bootinstall slipper du jo dette. Alt går jo automatisk da.

Lenke til kommentar
det er alle nye deler, men cden er brent. Det fungerer helt fint men når jeg kommer ned på 34 minutter så går jævlig sakte.

det betyr ikke at de fungere fordet.....

 

og en annen ting.. brent xp.. ikke bra.. eller.. spørs da.. menneh.. prøv med en orginal først hvis du får tak i.. tips.. kan ha noe med xp'cden din å gjøre også...

Endret av HuGo_
Lenke til kommentar

Hvis det var sånn att installasjonen ble treg etter att det slår inn cd key,så kan det hende att du den har gått ut,D.V.Satt du har installert XP for mange ganger.(er begrensninger på det)Hvis du har piratkopi så er nok ikke du den eneste som bruker den cd key.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...