ZitizenX Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hei. Jeg har trådløs ruter fra NGT. Jeg skulle ha koblet meg opp til en stasjoner pc. Den stasjonere har nettverkskort og kabel til den trådløse ruteren. Har prøvd en del, men får det ikke til å virke. Begge maskinnene kan vere oppkoblet mot internet samtidig. Det virker fint. Får beskjed at nettverket er opptatt når jeg prøver å få kontakt. Går det an med det utstyret jeg har eller trenger jeg noe annet? Svar mottas med takk. Mvh ZitizenX Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Er det slik at du prøver å få kontakt mellom 2 maskiner som er tilkoblet samme trådløse router/switch? Edit: hmm.. så ikke hele topic. Har du valgt å aktivere fildelingen i windows? (trykk på en mappe og velg sharing/del ut) Hvis du har noen form for firewall (feks Norton Internet Security) så må du enten legge inn ip-adressen til den andre maskinen som "Thrusted Network" eller bare disable firewallen midlertidlig. Endret 2. mars 2004 av John_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå