Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Ja jeg lurer egentlig på hvordan jeg kan lage fine, ikke hakkete kurver.... driver å prøver og lieter men får ikke til noe særlig bra. forstår dere hvordan jeg mener? nesten en slik: men det blir jo ikke noe fint på frihåmd føle seg n00b danke så masse Lenke til kommentar
kennis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) du kan bruke pentool edit : Freeform Pen Tool <- seff polecat Endret 2. mars 2004 av kennis Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) ja det går, og det er nesten den metoden som jeg brukte på eksemple.... er jo skit vansklig synes jeg da et utakknemlig beist er jeg.... blir litt vansklig på fri hånd samt når jeg prøver å følge guidelines øve da edit: hvordan lagde du den til HØYRE i HEADERN PoleCat? HER er det og to steder i headern brukt det jeg prøver på, de grå bølgene og det røde til venstre Endret 2. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Skal finnes en tut et eller annet sted her i forumet som viser deg hvordan du får den til venstre i headeren til Polert. Var det i webkaféen mon tro? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Skal finnes en tut et eller annet sted her i forumet som viser deg hvordan du får den til venstre i headeren til Polert. Var det i webkaféen mon tro? jeg er kvinnfolk idag og klarer ikke å skille mellom høyre og venstre kan jeg unskylde at jeg er syk? men EF jeg veit hvem du tenker på... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Mulig backup-tapen av minnet mitt ble sletta i natt men... Hva er det egentlig du mener? Er det den til høyre? For det er da strengt tatt ikke så mye til venstre i headeren med kurver...? Du kan godt ta et screen og ringe den inn elns... (det finnes ingen tut på tehpcfx ) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ser ut som om det er lagt inn en liten edit, men står i hvertfall høyre nå.. edit: hvordan lagde du den til HØYRE i HEADERN PoleCat? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ser ut som om det er lagt inn en liten edit, men står i hvertfall høyre nå..edit: hvordan lagde du den til HØYRE i HEADERN PoleCat? ...og så: jeg er kvinnfolk idag og klarer ikke å skille mellom høyre og venstre Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Veit vel at kvinns har problemer med å skille mellom høyre og venstre.... det jeg vil vite, er om det er en bedre måte enn FreeForm Pen Tool til å lage kurver som svinger to veier.... Lenke til kommentar
kennis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 du kan du jo bruke ( filter->distort->shear ) men det blir nok ikke helt riktig løsning for ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå