herbalz Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Endelig fikk jeg min Pearl Jam DVD fra Amazon og hva skjer?? Jo plutselig finner DVD-spilleren det for godt å låse seg på sone 2. Med en tilnærmet normal intelligens burde jeg vel skjønt faren tidligere når det poppet opp advarsler, men jeg trodde dette var relatert til softwearen og tok det ikke så alvorlig. OK..poenget er, jeg har prøvd å patche firmwaren og alt ser ut til å være i orden, MEN det er det IKKE. Driveinfo viser at den fortsatt er "locked" og avspilling funker ikke. ER det slik at når spilleren først har låst seg blir det klin umulig å gjøre den sonefri?? :?: Lenke til kommentar
Christian--- Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hadde samme problemet på en creative dvd spiller for noen år siden, da la jeg inn en sonecrack. et program som lar deg velge sone før du spiller av filmene. husker ikke hva d heter, men søk på sonecrack eller noe liknende.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 etter at du har oppdatert firmwaren så er den fremdeles låst til en sone. Du er nødt til å bruke et program som heter DVDGenie til å skifte sone hver gang du skal skifte. Slik fungerer det hvertfall på min Pioneer DVD. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Løste dette veldig lett ved å endere verdien til softwaren i windows registert. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hvet ikke hvordan d er når spilleren er låst men d finnes sonefri bioser til de fleste dvd spillere. Jeg antar at sone sperringa ligger i biosen så d burde ikke å være no prob når biosen er ny. Men nå er klokka 04:32 så d kan være jeg tar feil. Lenke til kommentar
herbalz Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Takk til alle som gadd aa svare meg. DVD spilleren er ordnet. Brukte forskjellige programmer og en annen oppdaterings fil og den er naa SONEFRI!!!!..... Slapper naa av paa stranden i Vietnam med et lass "lokal" innkjoepte DVD'er. See ya.... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Er det strender i Vietnam?? Jaja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå