zacka Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg har fått i oppdrag å gjenopprette programvaren på en PC : Formattering av HD etter backup av dokumenter Installasjon av Windows XP Installasjon av drivere Installasjon av Office og litt annet. Dette er privat, jeg kjenner ikke vedkommende. Det er en venn av en venn. Jeg vet ikke hvor mye man må betale for et slikt oppdrag på f.eks Elkjøp/Lefdal/Telebutikken osv., men jeg vil heller ikke ta for mye. Noen som har et vettugt forslag ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) synes ikke det er noe poeng å ta noe for en slik jobb jeg.. er jo ikke rare jobben. Endret 2. mars 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg kjenner overhode ikke personen... Det tar fort noen timer å gjøre det som må gjøres, men som sagt : jeg vil ikke være urimelig Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Du kan jo se på prislista til Elkjøp. Men jeg ville ikke tatt særlig mer en 0-200 kr for det der. Selv er jeg med i en elevbedrift som reparere data, da tar vi 100 kr per maskin. Prislista til Elkjøp. DATASERVICE 15 MIN. 100,- Oppgradering, installasjon/reinstallasjon. -------------------------------------------------------------------------------- DATASERVICE 30 MIN. 200,- Oppgradering, installasjon/reinstallasjon. -------------------------------------------------------------------------------- DATASERVICE 60 MIN. 400,- Oppgradering, installasjon/reinstallasjon. -------------------------------------------------------------------------------- HELSESJEKK 495,- Ikke vær sint eller slem mot PCen din - kanskje den er syk? -------------------------------------------------------------------------------- KLARGJØRING AV PC 995,- Elkjøp Klargjøringsavtale med 3 måneders servicegaranti for kun kr. 995,-! Endret 2. mars 2004 av chrisege Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg så prislista nettopp på Elkjøp, men takk allikevel. Da har jeg en pekepinn Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 du gjør han kameraten din en tjeneste ved å hjelpe en venn av ham, synes det vil være smålig å kreve penger for det. Ta det heller som en overraskelse hvis han vil gi deg penger på eget initiativ..... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 du gjør han kameraten din en tjeneste ved å hjelpe en venn av ham, synes det vil være smålig å kreve penger for det. Ta det heller som en overraskelse hvis han vil gi deg penger på eget initiativ..... Enig! Det er jo ikke en særlig krevende jobb. Sleng inn cd'ene og "press play on tape"... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) du gjør han kameraten din en tjeneste ved å hjelpe en venn av ham, synes det vil være smålig å kreve penger for det. Ta det heller som en overraskelse hvis han vil gi deg penger på eget initiativ..... Enig! Det er jo ikke en særlig krevende jobb. Sleng inn cd'ene og "press play on tape"... Forsåvidt enige med dere. Så lenge det er en venn til din venn, så tror jeg, jeg heller vil se om vennen til din venn, tilbyr seg å betale noe. Hvis han gjør det, kan du jo foreslå noe sånn som 100-200 kr Edit: Rette noen skrivleif og fikset på en setning. Endret 2. mars 2004 av chrisege Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Personlig så foretrekker jeg å ta en tjeneste for en tjenete. Jeg fixer pc til en kompis som er flink med biler, så hjelper han meg når jeg har problemer/spørsmål med bilen min. Det fungerer VELDIG bra og det kalles å være venner.... (ja, den var litt på kanten. No offence) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå