jering Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 windowsupdate.microsoft.com/catalog Tenkte å laste ned alle oppdateringene for Win XP Pro SP1 norsk. På "Operativsystem" velger jeg "Windows XP Professional SP1", og "Norsk" på språk. Det som kommer opp i kategorien "Viktige oppdateringer og Service Pack-oppdateringer" Microsoft .NET Framework på flere språk, samt èn sikkerhetsoppdatering (Q811114). Hvordan får jeg tak i ALLE oppdateringene? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 enig, vil finne ut samme bare til engelsk home... Noen som vet hvor jeg kan laste ned SP1 også? sånn at jeg slipper laste den ned hver gang jeg formaterer. Lenke til kommentar
jering Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 SP1 for Win XP Home Edition Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 anbefaler autopatcher til de som trenger oppdateringer til engels xp.. www.autopatcher.com Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 ja er d en som laster ned alle updatene sånn at man har dem til senere også? Lenke til kommentar
jering Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Skulle vært mulighet for norsk også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå