Bandidos-Pelle Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 HÆ? Har det ikke alltid vært sånn? Jeg har Youngtalk, og sendte en melding for seks dager siden, og da husker jeg at jeg sjekket saldoen. 199,31 igjen. Hmm, rart. Jeg har alltid betalt 69 øre for SMS, jeg. Ihvertfall et år. Og når ble YoungTalk et kontantkort? Det har vært 69 øre/sms på Talk abonnementene i lang, lang tid. Beklager, tok feil... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er forresten 50 gratis sms fra mother. Ja F, hadde jeg ikke tenkt på. Skjer dette automatisk når man har skaffet seg Netcom abb? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ja det vil jeg da tro. Så lenge du har netcom så. Eller så var det 25 for vanlige netcom abb og 50 for mother kontant. Er bare å logge seg på så ser du det. Husker det var ubegrenset før... Det var tider det. Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vil bare presisere til de som sier "hvem bryr seg om 10 øre"... NetCom satte ned prisen 21 øre, og da Telenor svarte samme dag (ja, NetCom var først), satte NetCom ned YTTERLIGERE 10 øre, altså totalt 31 øre... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Jeg har betalt 1 kr jeg frem til nå jeg.... var jammen meg på tide at de satt ned prisen! Endret 10. mars 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Vil bare presisere til de som sier "hvem bryr seg om 10 øre"... NetCom satte ned prisen 21 øre, og da Telenor svarte samme dag (ja, NetCom var først), satte NetCom ned YTTERLIGERE 10 øre, altså totalt 31 øre... hvor har du det ifra at netcom var først a???? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Var vel gjerne NetCom som satte ned prisen først til 79 øre, så fulgte Telenor etter, deretter ble det 69 øre hos NetCom. Telenor setter vel stort sett prisene ned kun når de blir lovpålagt å gjøre det. Mother fungerer så fort du har fått sim-kortet. Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Av yrkesmessige årsaker vet jeg dette. Har jobbet begge plasser, og har fremdeles venner både hos TnM og NC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå