dim3 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 jeg lurte på om ca 55 grader på idle er mye på cpu min..P-4 3.0 800fsb ligger på rundt 60 når jeg spiller.. bruker bare vanlig boxed kjøler.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Med de temperaturene du har der ville jeg tro noe er galt ett sted! Glemt å bruke kjølepasta på CPU? Påført kjølepastaen feil? Kanskje ikke ACPI er på... Med boxed kjøleren skal du ikke ha mer enn 40 grader idle, selv om jeg ikke selv har testet med boxed, bare lest noe her og der på nettet. Men altså ikke så høye temperaturer som du har. Har du kabinett vifter da? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) seff har jeg kabinett vifter.. 3 blåser inn og to blåser ut.. jeg har såklart på kjølepasta... eller termalpad som det så fint heter på boxed kjøleren. hva er det ACPI greiene du snakker om? kjøleren går på full speed Edit: jeg vet hva ACPI er.. men hva har det med cpu kjøleren å gjøre? Endret 2. mars 2004 av dim3 Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 55 er litt for mye på idle, men det hadde vært ca normalt på load... Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ta kjøleren av og smør på med AS5, det vil gi deg en temperatur på under 50 ved idle. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hva er ACPI for noe? Hva gjør det? Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) nå får jeg en zalman CNPS7000CU kjøler så da blir det sikkert bedre Endret 3. mars 2004 av dim3 Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 hehe.. jeg gikk over til litt flytende kjøling jeg:) nå ligger den på 30-35 idle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå