TCi Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Lurer på hvor mange som kommer til å våkne med en noe plagsom lyd om ca. 4t http://www.dagbladet.no/dinside/2004/03/01/392267.html Lurer også på hvor mange som fortsatt åpner vedleggene sine i god tro fremdeles, selv om de ikke aner hvem som er avsender Endret 2. mars 2004 av TCi Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 hja, hørte det ble spekulert i om det ikke er en konkurranse igang akkurat nå ( ang. virusproduksjon ), siden de siste ligner hverandre og er så mange. btw. posten blir nok flytta fra 'windows' vil jeg tro Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 btw. posten blir nok flytta fra 'windows' vil jeg tro *sigh* Ja den blir nok det Lenke til kommentar
simenn Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det var et morsomt virus i hvert fall. som ikke gjør noen skade utenom å vekke de den har smittet pcen til (og exploite nettverket). verden hadde vært et bedre sted dersom virusmakerne var mer kreative og brukte grafikk og lyd til å lage fine virus som endret utseendet på operativsystemet totalt. kanskje mye vanskeligere å få til, men litt bør man få forlange. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Har aldri på PC'n mens jeg sover for min del. Den står for nært senga til at jeg holder ut viftesusen. Men har sletta 4-5 mailer jeg regner med er det nye viruset. Alle fra helt ukjente avsendere, de fleste norske. Subject er: Hi! eller "please check this attached file!", "Re: documents you requested". Alle har et vedlegg såklart. Bra å bruke Mailwasher, så får jeg luka ut sånne mailer før jeg laster dem ned på PC'n. Slette direkte på mailserver heller, og bare laste ned de jeg vil ha. Endret 2. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Mmm.. Lurt å slette sånne mailer. Men jeg HAAAAAAAATER at folk er såpass godtroende/naive/DUMME at de kjører sånt. UFF Lenke til kommentar
bruker1ne Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Våknet i morges jeg av et hittil ukjent mesterverk. Ved en sjekk kom den elegante konserten fra pc, min. Ikke via høytalerne men rett fra harddisken. Var egentlig oppmerksom på at noe spånt kunne skje etter at jeg åpnet et vedlegg i en mail jeg fikk i går. Scannet vedlegget først med min alltid oppdaterte Norton. Men virsuset har nok kommet de i forkjøpet. Lastet idag ned et verktøy fra Norman. Den tok den ikke. Sliter derfor enda med den. Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Finnes det noen linker til opptak av disse lydene? Hadde vært gøy å høre på Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Haha, broren min fikk en mail der det sto "Is this your e-mail?", med et vedlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå