Gå til innhold

Virus slår til kl.06

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var et morsomt virus i hvert fall. som ikke gjør noen skade utenom å vekke de den har smittet pcen til (og exploite nettverket). verden hadde vært et bedre sted dersom virusmakerne var mer kreative og brukte grafikk og lyd til å lage fine virus som endret utseendet på operativsystemet totalt. kanskje mye vanskeligere å få til, men litt bør man få forlange.

Lenke til kommentar

Har aldri på PC'n mens jeg sover for min del. Den står for nært senga til at jeg holder ut viftesusen. Men har sletta 4-5 mailer jeg regner med er det nye viruset.

Alle fra helt ukjente avsendere, de fleste norske. Subject er: Hi!

eller "please check this attached file!", "Re: documents you requested".

Alle har et vedlegg såklart.

Bra å bruke Mailwasher, så får jeg luka ut sånne mailer før jeg laster dem ned på PC'n. Slette direkte på mailserver heller, og bare laste ned de jeg vil ha.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Våknet i morges jeg av et hittil ukjent mesterverk. :devil: Ved en sjekk kom den elegante konserten fra pc, min. Ikke via høytalerne men rett fra harddisken. :scared:

Var egentlig oppmerksom på at noe spånt kunne skje etter at jeg åpnet et vedlegg i en mail jeg fikk i går. Scannet vedlegget først med min alltid oppdaterte Norton. Men virsuset har nok kommet de i forkjøpet.

Lastet idag ned et verktøy fra Norman. Den tok den ikke. Sliter derfor enda med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...