Gå til innhold

nforce3 250?


Anbefalte innlegg

starter en ny topic med samme emne som den krest startet, hvor han spurte om noen kjente til lanseringsdatoen for nforce 3 250..

 

synes det var direkte tullete av "desertglow" å stenge denne pga noe han henviste til som "sms-språk" og fordi han brukte mange "utropstegn".

 

så 1: jeg vet ikke hva sms-språk er.. og noen har bare ganske enkelt skrivevansker.. uten å skulle måtte lide for det. lurt å ta slike ting til ettertanke og spørre før man utøver sin makt egentlig, menmen :roll:

 

og 2: det var ikke utropstegn, men spørsmålstegn, så... :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

According to X-bit labs, mass production of NVIDIA's MCP-S/MCP-S-RAID southbridges and nForce3 250/250Gb chipsets will begin in February next year:

 

The NVIDIA’s highly anticipated MCP with Serial ATA-150 support will be mass produced starting from early February and is likely to reach the market in the Q1 2004. There will be two versions of the chip: Gigabit MCP-S and MCP-S-RAID, according to current expectations. The latter will allow stripe and mirror, while the former will provide Gigabit Ethernet. The MCP-T will not be phased out and will continue to server mainstream segment.

 

men tar sikkert 1-2 mnd for den når webshoppene(hvis dette er riktig da)

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

hmm ser jeg ble OVERKJØRT på den topicen min!!, men GREIT.

For det første skrev jeg ikke på sms-språk (har ikke mobil :(), jeg skrev på dialekt, men skal ikke bringe språkdebatten inn i dataverdenen. (jeg skrev på dialekt!! :/. å før d andre så takka æ før at tråen beli tadd opp ijænn å att der vart svar på sakan! :D

Lenke til kommentar

Når personer her i forumet skriver på dialekt så scroller jeg fort over og leser neste innlegg, gidder rett og slett ikke å bruke så mye tid på å lese det.

 

Må ærlig innrømme at jeg heller ikke gidder lese tester, rapporter, guider osv hvis de er på nynorsk heller. Da leser jeg mye heller engelsk eller tysk. Så sånn er det med den saken! (hardware har forresten vært flinke til å ikke poste noe på nynorsk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...