Torsteinen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Kanskje du skal nevne den gangen du drakk melk til du spydde? Har det på video Hehe..*mimre* Eller den gangen du spiste 6 råe egg? Vi har det også på film (drakk btw ca. 2,5 liter (ja det var 2,5 liter ja torstein!) på rundt 10 minutter... var mindre deilig) Var samme dagen det din nisse! Mimre.... husker du isballene på bare rumper? aiai... rene "jackass" Men husker de eggene ja... et glass med 6 råe egg... de kom ut av nese og det som var de... som den melka di!!! haha, husker den nesespruten ja! *mimre* gode gamle dager.... ahh..... var forresten mere en 10 min... var ca 15 elns... lengste klippet på tapen... lurer på om det ikke var rundt 20 og... men allikevel... mye melk... Endret 11. mars 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 en kammerat av meg fikk i seg 38 halvlitere med øl på en kveld... tror det var noe brennvin i bildet også.. men jeg derimot er avholdmann så jeg drikker bare brus og vann Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 en kammerat av meg fikk i seg 38 halvlitere med øl på en kveld...tror det var noe brennvin i bildet også.. men jeg derimot er avholdmann så jeg drikker bare brus og vann å herregud?? 19 liter Pils?? Jeg har hørt om folk på 200-250 kilo som klarer slikt men. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Sikker på at det ikke var 38 flasker? 38 halvlitere høres MYE ut, spesielt på en kveld. Jeg klarte 34 flasker natt til 17 mai i russetia, men det var sikkert ila 10 timer. Og da ble jeg bra drita ja:) Lenke til kommentar
the animal Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 det ble ganske mange turer på doen men det var 38 halvlitere i bar så det var dyrt Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 det ble ganske mange turer på doen men det var 38 halvlitere i bar så det var dyrt 1800 spenn elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå