Gå til innhold

Drikkerekorder..

lperik

Anbefalte innlegg

Hmja, kom på at nå på nyttårsaften drakk jeg 22-24 (litt uklart ;) ) flasker pils pluss noe champagne. Uten å bli dårlig. Tror det må være det meste jeg har drukket i løpet av en kveld. Mulig noen av super-spritfyllene jeg ikke husker stort av er på samme nivå, vanskelig å si...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En gang for lenge siden da jeg var ung og dum (17) delte jeg og en kamerat et helrør tequila og en sekspakning. Vi regnet med at siden vi var så store tøffe karer (1.87 og 1.90, respektivt) og hadde såpass lite drikke måtte vi kjøre litt hardt for å bli respektabelt på snørra. Så tequilaen ble shottet med salt og sitron som foreskrevet på ca tre kvarter. Tre pils hver fulgte på rappen, og det tok vel litt over en halvtime tenker jeg. I fin form trasket vi så ned mot byen (5-6 minutters tur) og rakk akkurat til torget før det rett og slett sa pang. Fyllekoma i full offentlighet noen timer før jeg gulpa opp det som var å gulpe opp midt på gata og sjanglet hjem på autopilot.

Det gikk tre år før jeg kunne si "tequila" igjen uten å kjenne spyet i halsen.

En annen gang da jeg var enda yngre og ikke fullt så smart som det engang (15) presterte jeg å kjøre i meg en helflaske Ballentine's 12 y.o. whiskey på leirskolen. Ikke store suksessen, det der heller. Våkna opp med puta og håret fullt av resirkulert skotsk blend og tidenes fyllesjuke.

Men min foreløpige rekord, satt på en russekro en gang, er en hel flaske Gordon's Gin (Shottet med 50/50 bitter lemon.) og to-tre halvlitere uten å bli særlig full i det hele tatt. Så dagsformen har helt klart mye å si på alkoholtoleransen.

Lenke til kommentar
Forrige torsdag drakk jeg 2.3 rusbrus på en kveld, det er det meste jeg har drukket noen gang :)

Styrta et par flasker urge(0.5L) ( og en imsdal ) på vk1 ikt :D

hvis det var 23 kan det umulig ha vært billig! 23*25=575 :wow:

kommer ikke på noe som er dyrere...

Lenke til kommentar

Halvflaske Absolutt delt i tre: Første blandet 50/50 med brus, på styrten. Andre tredel ble blanda 50/50 med brus, og ble tatt unna på ca 10 min. Siste tredelen med det resterende av 0,5l brus på 15 min. Ble vel kort og godt spyende møkkings og nådde aldri byen.

Første gang jeg drakk, var det 96 det gikk i. På den tiden var det mulig å få tak i skikkelig bra 96 (i den grad det går an), som man ble helt amøbe av. 2,5 dl av den gikk ned på halvannen time. Hadde store problemer med å stå oppreist og spydde som en helt.

Egentlig har jeg aldri skeia helt ut. Liker å ha kontroll og bare læxe.

bfisk

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig mye inne på styrtinga..

ca 15 - Hjemmebrent på 16 mai. Drakk en del blanda med appelsin juice. Mudern var vakt på discoen, jeg hadde visst hilst og prata som ****** med henne. En kompis bar meg hjem til der vi skulle sove. Dagen etterpå så sto jeg å flire å pekte på en stooor spy flekk der folka gikk. Da sa vennene mine bare " ja det var deg i natt det" Jaja

Ca 16 - 2 flasker martini på voirs. Pang. Spydde i nakken på sjåføren på vei til sentrum.

ca 16-18 - rave rundt med ryggsekk å drikke tuborg.

ca 19 - 2 flasker vin og ei halv flaske kosken på voirs. Kasta ut 4-5 ganger fra samme utsted. Sovna i busskur på vei hjem.

ca 20 - Men var en gang jeg var sein på voirs, og da var det bare frem med spritflaska. 1/2 flaske sprit. Styrta ned på rimelige fort i halv liter glass blanda 50/50. Heiv nedpå på en halv time. En halv time senere sa det pang, og det var spying ut vinduet. En halv time senere så satt jeg i taxien på vei til byen for å drikke mer

20-23 masse ****** og drikking

ca23 : 3 juledag. Voirs, begynte vel ca klokka 15-16 på dagen, var vel kamp ellerno på tv.. Drakk 12 pils på voirs. Så ut på party. Drakk irish coffe for nesten 1000 spenn. Fyttefaen jeg var dritings.. Var på nach etterpå visst, husket ikke noe av det..

ca23 nyttårsaften. Begynner klokka 14 å lage mat. Kokker må ha drikke. 10 øl før maten. akevitt og en del cognac til maten. noen øl etter maten. Tom for øl --> frem med spritflaska jeg hadde med i reserve. Jaggu klarte jeg nesten å tømme ei 1/1 smirnof, var igjen 2-3cm.. Neste morgen : spydde fra klokka 10-12.. fyfaen.

24: Nå drikker jeg jevnt... :thumbs:

Drikking har litt med dagsform å gjøre.. Jeg kan bli full av ei flaske vin eller være like klar etter 12 pils (nesten ;) ).

Rec er 6 halvlitere før jeg må pisse eller 8-9 små flasker. Drikker som regel småflasker for tiden, da klarer jeg som regel 6 før jeg pisser. Det er vertfall målet.

Lenke til kommentar

ok ill give it a go.

ca 16: Stjal ei helflaske vikingfjord fra skapet til modern å dro på hjemme alene fest. Meg og en kompis delte den å en viss mengde vin, noe som jeg ble piss full av. hadde det gøy med å helle zalo i drinkene til folk når de ikke så på. Stormet også inn på et rom der en kompis hadde sex med ei eller annen bærte...jeg ville se på...men ble nok nødt til å gå ut.

18 års dagen min: Det startet med at jeg egentlig ikke skulle drikke så mye. Jeg fikk en liten flaske vodka i gave hos modern å drakk den på beskjedne 3 timer, så ville ikke ei venninne ha vinen sin så jeg fikk den. Jeg var da blitt bra brisen, så jeg setter i gang å styrte rett fra flaska, jeg var kommet halvveis før jeg ble stoppet av samme venninne da hun ville ha den allikavel. Da vi så gikk ut tror jeg at jeg drakk 7 halvlitere før jeg ble kasta ut 10 min før stengetid, å da satt jeg visst å klinte med ei venninne. Vånka dagen etterpå opp i en kompis si seng med samme venninna... :blush: naken

18 og russedåp: starta klokka 13-14 hjemme hos en kompis som vi skulle ha vorspiel hos da. Klassen skulle møtes i 5 tia, men vi bestemte oss for å starte litt forsiktig. Da de første kom i 4 tia var vi allerede godt i gang. Tror jeg va mer eller mindre full fra 8 til i 5 tia om morgenen da jeg dra til brodern å la meg.

Orker ikke engang å nevne 8 eller 16 mai i russetia engang...ble så full at det er mye jeg ikke husker.

Nyttårsaften 2003. Fikk det litt travelt ut på kvelden for jeg bestemte meg for å drite i å dra på noen av de festene jeg var invitert til: satt meg heller hjemme å startet å åpnet havana club 7 years, å det var 2 cm igjen på bunnen av flaska når jeg var ferdig. Men dette drakk jeg på 2.5 time før jeg skulle møte noen andre ute på byen. Vi satt oss ned å begyne å spandere runder med shots å pils. Jeg ble noe så sinnsykt full at jeg skjelte en av mine beste kompiser ut over evne for så å bare på rett ut. gikk inn på en annen uteplass å snublet over et bord å rev ned alt som sto på det :blush: for så å ikke husker så mye. Tror jeg gikk hjem å trynte på veien, for jeg hadde enormt vondt i hodta dagen etterpå. Gikk ikke ut av huset før 4-5 dager etterpå. Fant hus og bilnøklene mine i ytterdøra på huset 3 januar... så litt flaks må man ha.

Mye jeg ikke har nevnt nå også ....

Lenke til kommentar

Kaster meg på...

16: natt til 17. mai, begynte med ca 1dl baylis og en halvliter. Så helte jeg nedpå en flaske vin på ca 20 min, og begynte på neste - formen var fin. Så begynte jeg å styrte tyrker av en kamerat, tror det var ca en 3/4 helflaske, samtidig som den andre vinflaska var på god vei ned.

Etter hvert skulle jeg spille gitar for ei jeg begynte å prate med, jeg greier ikke å spille noe som helst. Litt etter på blir det litt småroting i en seng, jeg sovner - hun drar. Resten av kvelden lå jeg og spøy - helt til min mor, lettere forbanna, kommer og henter meg klokka fire om natta. :cry:

18: Russetida. Jeg hadde drukket en six pack, da en kamerat finner fram en flaske cognac, Maria et eller annet - som vi deler på ca en halv time. Både jeg og han blir kanon-amøbe, et mirakel at jeg ikke gulpa.

Endret av LordTimmy
Lenke til kommentar

Ca 18: Russefest, drikker en Six-pack på vorspiel, reiser ut på russetreff, der jeg skal få spritkortk i lua hvis jeg drikker en helflaske absolut vodka på under en time.

Tar utfordringen :devil:

Klarer å helle i meg flaska på ca 55 minutter, blir drita, mister ALT av nøkkler, lommebok og annet som jeg har med meg. Må gå ca ei mil for å komme hjem til hybelen der jeg må bryte meg inn i kjelleren :roll:

Ca 19: Er tivoli i by'n, drikker mye,mye,mye tar en karusel og hopper av i fart, ødelegger venstre arm ganske kraftig men ingenting brukket.

Ca: 20 Er på halloween fest, drikker ei flaske "Frost" på vorspiel reiser på festen der jeg fortsetter med en halvflase vodka, 12 pils + endel sprit gele. Kommer hjem og sklir på snøen og slør hånda i ei jerntrapp. Brekke LILLEFINGEREN :scared::laugh: Legene gipser hele hånda, men fingeren vokser skjeift, ingen leger som merker det....Har ennå minne etter dette da en beinet som vokste skjeift stikker ca 40% ut og lager en kul oppå hånden...jaja... :roll:

Ca: 22 Drikker en helflaske sambuca på ca 30 minutter, blir så full at jeg sovner i en busk, blir dratt opp av ei dame, roter litt med ho, skal finne et soverom da jeg detter ned ei trapp og drar alle plantene som står på ei hylle i trappa ned med meg. Dama drar meg opp igjen og vi våkner opp i ei seng neste dag :thumbs:

Har sikkert 100 vis av flere dumme drikkehistorier...

:thumbs: Og enda har jeg ikke sluttet å drikke :thumbs:

Lenke til kommentar

ok, jeg har ingen rekorder på mye drikke over kort tid, men jeg er ganske imponert over at jeg klarte å helle nedpå 12 halvlitere på vors engang, pluss 4 på byen... dvs. 8 liter pils på en kveld... det hører også med til historien at jeg ikke kommer på at jeg drakk pils på byen, men har blitt fortalt det senere :dontgetit:

har ikke vært i nærheten av dette siden... somregel går det på 12x0.33 pils nå for tiden... Tuborg er NYDELIG :w00t: (nektar for sjelen)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Var på fest hos en vennine for et halvt år sia...

Begynte forsiktig med 4 0.33 og 1 rusbrus... venta 2 timer for så å drikke 1/2 liter vikingfjord blanda 70/30 med solbær saft (4 real) på under 30 min (også 4 real)

Fyttifaen! Jeg ble så innst i helvatt dritings.. Endte opp med at jeg lå i senga til festverten med hånda til festværten i buksa og tunga til festværten i halsen da både vestværtens bror og TYPE kom inn.... Da var festen fort slutt for midt vedkommende....

Kan jo også nevne Lørdagen som var sist jeg gikk i gulvet :p

etter 6 pils, gikkd et en vinflaske og 2 dl vodka på 40 min...

Da begynte jeg å bli litt kanon, men så kom en kompis av meg med shotteglass og vodka... 5 av dem gikk på høykant før jeg lå med hode i dass...

Fattern ringte meg dagen derpå og lurte på hvor full jeg hadde vært...

Han hadde ringt meg og hørt noen spy i bakrunnen mens han snakka med en vennine av meg... Han lo litt av meg da ja...

Endret av Torsteinen
Lenke til kommentar
Var på fest hos en vennine for et halvt år sia...

Begynte forsiktig med 4 0.33 og 1 rusbrus... venta 2 timer for så å drikke 1/2 liter vikingfjord blanda 70/30 med solbær saft (4 real) på under 30 min (også 4 real)

Fyttifaen! Jeg ble så innst i helvatt dritings.. Endte opp med at jeg lå i senga til festverten med hånda til festværten i buksa og tunga til festværten i halsen da både vestværtens bror og TYPE kom inn.... Da var festen fort slutt for midt vedkommende....

Iom at typen til verten kom inn regner jeg med at det var en tjei. Kan tenke meg at typen ble mindre blid for å se hva ho holdt på med...

Gikk det bra med deg eller? ;)

Lenke til kommentar

Iom at typen til verten kom inn regner jeg med at det var en tjei. Kan tenke meg at typen ble mindre blid for å se hva ho holdt på med...

Gikk det bra med deg eller? ;)

For å si det sånn; han er stor sterk og sexeh!! Jeg trodde mine dager var talte, men fikk sneket meg ut (les: ålt meg ut) mens de enda hadde hverandre under evil eyes

de er ikke sammen nå lenger though ;)

Endret av Torsteinen
Lenke til kommentar
:blink:

Kanskje du skal nevne den gangen du drakk melk til du spydde? :thumbup:

Har det på video :D:cool:

Hehe..*mimre* ;)

Eller den gangen du spiste 6 råe egg? :cool:

Vi har det også på film :thumbup::green:

(drakk btw ca. 2,5 liter (ja det var 2,5 liter ja torstein!) på rundt 10 minutter... var mindre deilig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...