Gå til innhold

Drikkerekorder..

lperik

Anbefalte innlegg

Her har man en tråd man kan skrive ned sine personlige rekorder hva drikking anngår, det være seg alkohol,brus,vann eller hva enn man føler man kan skryte av.

Om det er snakk om alkohol er det løyen om man forteller konsekvensene etter rekordforsøket og ;)

Får vel starte opp jeg da.

Nr1. Konkurranse om å drikke en valgfri halvliter med brus på kortest mulig tid på et arrangement. Husker ikke tid og sted, var da jeg var 7-8år. Uannsett, den gikk ned på høykant uten svelging imellom, men liten som jeg var klarte jeg ikke å holde det nede og spydde cola utover tilskuerne på første rad :green:

Nr2. Skulle få vinkork i lua under russetiden og for å gjøre dette måtte man drikke 1vinflaske på under 8min. Kjøpte inn 2(blacktower) for sikkerhets skyld i tilfelle jeg ikke klarte det med den første. Helte alt over i 1/2litersglass og startet med den første mens en del andre stod å så på.. første vinen gikk ned på 1min59sec, så jeg gikk like godt igang med den andre. Klarte begge 2 på 3,47sec. Reiste meg opp etter ca5min og etter det husker jeg ikke mer. Hadde visst klart å kline en haug med tyggis i håret til dama og slokna under kjøkkenbordet så mora til hun som bodde der fant meg liggende der dagen etter..

Nr3. Nå på lørdag var det en god del venner av meg som skulle på byen. (oslo) jeg jobba typisk nok til kl var 23.50, men løp bort til toget med en gang jeg var ferdig og møtte de der ferdig vorset og klare for alt. jeg hadde jo ikke drukket noe, så begynte på toget innover med den ene sixpacken jeg hadde med meg for å iallefall ha litt innabors til jeg kom inn til byen. Klarte 6pils på 23min, ny klar rekk for min del, idet jeg gikk av toget i oslo smalt det og husker lite av kvelden :blush:

Sånn, da ble det skriblet ned en del, venter på historier med personlige rekorder i stor stil her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg drikker så har jeg ikke peil på tid og begrep.

Men har drekkt en liter med hjemmelaget vin som hadde stått 1 uke og var full av gjær på rimlig kort tid *poff* God natt....

Voket opp i et dokkehus med masse spy på utsiden.

Jeg og en veninne shotet en helflaske tequila på et vorspiel og husker ikke mere når vi skulle reise oss for å ta taxi

I helga skulle en kamerat av meg vise hvor mye hot'n sweet han klarte å ta på engang, stoppet etter 2 svelg. Satte igang selv og stoppet når jeg kom 1/3 av en helflaske. Den brenner jo ikke før man er ferdig med å svelge :p

Husker masse bilder av kvelden og ting folk har fortalt.

Ellers så pleier jeg ikke å konkurere om å drikke, gir dårlige erfaringer. Men rekorden min er en 6pac uten å pisse. Da er det sprengt.

Ellers så har jeg klart ca 14 shots med Blitz (galliano glass med 2/4 jäger, 1/4 samboka og 1/4 vodka). Dette sammen med noen pils fikk med til å sove i et ukjent hus under to madrasser, voknet opp og dørklinka var borte.... Resten forteller jeg ikke...

Anyway... masse episoder om ting og tang... men resten for jeg ta en annen gang :p

Edit:

PS: 0,33 glassflaske med RIM går rett ned som et skudd.

Og en ting til. Her er et bilde der jeg og noen kamerater hadde gallianoparty i Stavanger. Hørte på mye rocka og ska musikk. Så kom det på en sykt bra sang og tom var noe drita, bildet endre slik...

tom.jpg

Den kvelden prøvde jeg å få med en hel taxikø i stavanger med på nachspiel. Og når jeg skulle synge i taxi'n skrudde sjoføren opp lyden... Sang visst stygt.. :blush:

Endret av Wabby
Lenke til kommentar

I militæret hadde vi melkedrikke-konkuranse. 2 mann, 10l iskald melk (uhøytidelig drikkekamp mellom to grensestasjoner). Helte nedpå 5liter i underkant av 10minutter. Riktignok så spydde jeg endel underveis og maaasse etterpå, men det verste var frysingen. Satt skjelvende, kvalm og iskald en time etterpå...

Når det gjelder alkohol satte jeg min personlige rekord med hot n sweet da jeg var 16år. Helte nedpå en helflaske på halvannen time. :scared: Husker overhodet ingenting. Heldigvis hadde jeg snille venner som delvis bærte og støttet meg hjem.

Utrolig nok så merket ikke foreldrene mine noe... :dontgetit:

Blir fortsatt (5år senere) kvalm bare ved lukten av hot n sweet..

Lenke til kommentar
Din feeling av Hot'n sweet har jeg med tequila...

Kan bare tenke på salt og sitron så vrir jeg meg *grøss*

Tequila med salt å sitron er jo konge! Får skikkelig kikk av å shote det. Frysninger nedover ryggen siden det er så fælt. Men så fort sitronen kommer så forsvinner all smaken og man sitter der å smiler før man tar en runde til.

On-topic: Trukke jeg har en sjangse her. 5 tequila shots på 20-30 minutter (vorspiel) + noe på selve festen.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis delte ei heilflaske vodka en kveld. etter ti minutter hadde jeg drukket 3/4 av flaska, satt i sofaen ei lita stund uten å merke noe, reiste meg opp for å ta meg en røyk, spant 180 grader rundt og ramlet rett i veggen. Når jeg endelig kom meg ut for å røyke spydde jeg på verandaen, tråkket i spyet mit, sklei og rullet meg i mitt eget spy. brillefint :p

Lenke til kommentar
en på en tg-konkuranse klarte 1,5 liter cola på 1,6 sec hvis jeg ikke tar helt feil....

Du må ta helt feil. Tenk deg at dette skal være fysisk mulig! 1,5 liter er veldig mye cola..

er mulig det er litt lengre tid, er ikke helt sikker på tiden, men det var 1,5 liter på under 5 sec...

alt kom opp igjen en liten stund etter

jeg skal se om jeg finner en link til den filmen ett sted

Lenke til kommentar

12x 0.33 øl på rundt 2 timer for noen år siden..

Endte i en trappeoppgang med hodet i ei bøtte, og (det har blitt meg fortalt etterpå, vet ikke om det er sant) forsøk på å sjekke opp ei politidame som kom for å roe ned festen.. :blush:

Lenke til kommentar
forsøk på å sjekke opp ei politidame som kom for å roe ned festen..  :blush:

hehe, akkurat det der har jeg erfaring med og.. Under russetiden, var en kameratgjeng som leta etter ei politiberte å kline med for å få ettellerannet i lua. Fikk masa på hu nok til at vi fikk et kyss på munnen hver, følte meg utrolig teit da jeg våkna dagen etterpå og huska det :p

Ellers kan jeg nevne en personlig rekk til:

Syden for 3år siden, kjøpte inn 12 smirnoff ice som gikk unna på under 1 1/2time. så bar det på byen og alle mann bestilte 5 sambuccashots hver som skulle taes etterhverandre. fikk siste i halsen og alle 12 smirnoffene pluss sambuccaene spruta utover baren og dansegulvet.. ble kasta ut, gikk til neste sted, bestilte en shot til og spøy ut resten utover den baren og :thumbdown:

Lenke til kommentar

Min drikkerekord ilag med røyk:

6 pærecider og 5 røyk på en halvtime.

Ellers så drikker eg egentlig fint lite.

Drakk vel 25 glass vatn, ca 4 dl kvart glass, i vannpoker, der det var forbudt med pissepause....då ga eg meg og fraus resten av dagen. pissa i en time etterpå ;)

Fyren som vant drakk i overkant av 30 glass, og spydde mesteparten opp etterpå...shit happens :D

Såg forresten på en som pressa i seg 1 liter appelsinjuice fra kartong på 3 sekund. Og då trykte han på kartongen. :scared:

Lenke til kommentar

-jeg hadde konkuranse med kefir + vanilje is på hytta 03

trenger ikke fortelle hvordan det gikk.

-forige helg drakk jeg, 7x 0.33 warsteiner + 2x 0.33 ringnes. på kansje 2 timer. (drekke blackjack) mangla 250 kr på mobilen dagen etterpå. hadde vist snakka med en kamerat, trudde han var julenissen... (kamerat filma)

Off topic.

var i liseberg for noen år siden, etter og ha intatt, en stor meny løp jeg opp til space shot eller hva den heter der. på veien ned spydde jeg som en foss...

Lenke til kommentar

Er vel bare å trene seg på å drikke uten å svelge. Da kan en drikke fort.

Feks. rist en boks med no kulsyr holdig, stikk så hull og sett munnen inntil med en gang. Om du holder halsen åpen så forsvinner den boksen veldig fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...