tbone Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Telenor kunder kan i hele mars sende opptil 100 gratis MMS pr. dag fra telenormobil.no, mens Netcom kunder kan sende MMS gratis alle helgene i april iflg. dintelefon.net Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Bare i helgene for oss med netcom? Er det i mars eller i april? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Helgene i april for Netcom brukere iflg dintelefon.net Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Slettet Endret 7. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Merker meg her at MMS tilbudet hos Telenor gjelder kun å sende fra internett, og ikke fra mobil. Det stemmer, dvs. at også de som ikke har MMS telefon har muligheten til å sende gratis. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Synes det er dumt av telenor at man kun kan sende gratis MMS fra internett.Jeg som hadde skaffet meg en MMS telefon og gledet meg til telenor kom med en ny kampanje med gratis MMS sending.Dårlig gjort Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Synes det er dumt av telenor at man kun kan sende gratis MMS fra internett.Jeg som hadde skaffet meg en MMS telefon og gledet meg til telenor kom med en ny kampanje med gratis MMS sending.Dårlig gjort hehe, litt sent ute da. MMS hadde jo vært gratis i, tja..over ett år inntil de satte på prisen ved juletider... Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det var jo gratis GANSKE lenge når mms først kom ut da... og det er jo på en måte greit at dem kjører en kampanje på gratis mms fra nett.. der hvor du kan sende opptil 100 mms meldinger.. bedre tilbud et netcom sitt... burde ikke klage da egentlig.. og det blir sikkert kjørt ut flere kampanjer etterhvert... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 yeeeeeeeeeeeeeeeeee bra jeg har telenor drit bra for jeg har kamera telefon Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Sikkert fint at du har kameratelefon, men tilbudet er fra web... Lenke til kommentar
Lazaa Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hva er egentlig vitsen med å sende mms da? Tenkte å sende bilder jeg hadde tatt jeg......(telenor) Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Det ligger bilder inne på siden, samt at du kan hente opp bilder som du har lagra på pesen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Blås i meg Endret 10. mars 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Blås i meg hvorfor det???? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Han skrev sikkert noe og redigerte det bort seinere fordi han sikkert angra eller skrev feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå