pgdx Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Hei. Jeg har et phpBB2-forum som jeg mekker litt på, og jeg skulle installere et nytt utseende, og jeg var så smart at jeg valgte det som default på root-useren. Det vil si at ettersom det ikke virket, kommer jeg ikke inn på forumet i det hele tatt. Derfor gikk jeg inn i MySQL myadmin og fjernet det themet fra phpbb_themes, men hvor ligger hva som er default oppsett i den databasen? Endret 1. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Saken er løst: Jeg fant det under instillingene på min bruker (phpbb_users) -> user_style. Satt den fra "2" til "1". Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 flott at du poster løsningene når du finner det selv! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Nå vet jeg ikke om du mener det ironisk, men selv synes jeg det, ja... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 nei, beklager det, var ikke ment ironisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå