Malvado Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Hei. Sitter og grubbler litt på hvilket program jeg skal bruke for å unngå alle di problemene som følger med msn messenger , da spesielt med nextgentel og netopia ruteren (nat, firewall). Er det noen som har noen gode erfaringer med et greit program (gjerne shareware / freeware) som kan brukes for å overføre video / audio med forskjellige web kameraer? Gjerne et program som kan brukes uavhengig av hvilket kamera hver enkelt av brukerne har? Hadde vært kjekt å fått litt tilbakemelding på hva dere bruker og hva dere synns fungerer greit. Endret 1. mars 2004 av Malvado Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Tillater meg en liten bump etter ca 23timer uten svar Kjekt med litt svar fra dere guruer der ute. Lenke til kommentar
skywalk_ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 har ikke ICQ sånn kamera overføring og da? er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Tror icq har det, men det jeg lurer på er jo selvsagt om det funker bak NAT. Kommer ikke lange veien hvis det ikke fungerer på nextgentels linjer... Lenke til kommentar
redhat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei, MSN og webcamera fuker fint det bak en brannmur med NAT. Jeg har iptables med NAT og på en klinet bak denne har jeg webcamera som jeg bruker mes min MSN. Jeg kommuniserer med mange og de har ikke samme camera. MSN funker fint det, bare husk å fjerne alt av "kryss" på instillingene til MSN Hva har du gjort for å prøve da? Og hvorfor vil du ikke bruke MSN? Lenke til kommentar
JanRob Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvordan får du lyd / video til å funke i MSN med NAT??? Jeg har NextGentel og router derfra (Netopia), og får det ikke til... JanRob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå