_Spook_ Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen som har et slikt til salgs eller vet noe om hvordan jeg kan få kjøpt et slik fra Dell Europa? Går fint å kjøpe disse løs i USA, men her i Europa suger Dell på å selge løse deler Bare så det er klart så er det et slik som dette: jeg ønsker å kjøpe løst. Uansett farge så lenge det er til Dell Inspirion 8500/8600. Var så lur å kjøpte min i8600 uten, ikke noe god ide. Alle tilbud mottas med åpne armer...hehe Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei, har å en likedan maskin, å kjøpte ett lignende deksel til min kr rundt 400,- inkl mva å frakt. Jeg snakket med denne personen hos Dell: Leif Ringstad ---------------------------------------------- Salesrep. BTB/Tilbehør, Dell Direkte telefon: 23 16 23 03 linje 5540 Spør etter deksel til I8600 Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Takker, ringe å bestille i morgen...blir jo f så lett riper i toppen. Grå er ikke noe bra farge på en bærbar. Var mye bedre med svart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå