Gå til innhold

Grafikk - hva bør jeg forvente av dette?

goggen

Anbefalte innlegg

Bør jeg kunne kjøre Medal of Honor prikkfritt med geforce2, P4 1,7hz og høyeste grafikkvalg på oppløsning 1152x864?

Opplvere nemlig at det hakker følgt på scener med mye eksplosjoner etc.

Når jeg bruker Fraps til å måle frames med, er jeg helt nede i 10 på det verste. Jevnt over ligger jeg rundt 50. Er dette for dårlig? Er det eventuelle innstillinger jeg kan gjøre for å få det til å funke bedre?

Opplever av og til også at spillet plutselig henger.

Bruker win2k, Asus geforce 2 7700 ti, med detonator drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker på spilling ja.

Ligger rundt 40-50 i gjennomsnitt når jeg har testa på MoHAA og NHL 2002. NHL går prikkfritt, MoHAA hakker til tider fælt.

Hva kan jeg gjøre for å bedre dette?

Har prøvd både opprinelige drivere som fulgte med og detonator. Er det andre hardware innstillinger je gbør gjøre?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-20 22:23, goggen skrev:

Bør jeg kunne kjøre Medal of Honor prikkfritt med geforce2, P4 1,7hz og høyeste grafikkvalg på oppløsning 1152x864?

Short version: NEI!

Jeg havnet tilslutt på 800x600x32 for å kunne spille MOHAA med alt på. Jeg har Geforce 2 GTS @ 215/366 Mhz, Athlon T-bird @ 1.466Mhz, 512 Mb ram.

Er det et pro/ultra kort du har så prøv 1024x768x32. Har du en "plain" GTS funker det ok, men noen brett vil hakke som bare f.

Lenke til kommentar

Ja folkens - noen gode tips for å få bedre flyt i spill? har forsøkt 2 forskjellige versjoner av detonator drivere + de som fulgte med kortet. Ingen bedring. Eller kan det være andre innstillinger enn grafikkkortet som er feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...