YuckyClown Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hey Jeg sitter og prøver å lage et lite javascript for å plage folk f.eks. på lan. Har laget et lite javascript, hvor det kommer opp en liten popup-melding (Last ned scriptet her). Det jeg lurte på, var om noen her vet hvordan jeg kan få dette scriptet til å gjenta seg gang på gang i det uendelige, slik at meldingen vil komme opp igjen hver gang man trykker ok eller X. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hey Jeg sitter og prøver å lage et lite javascript for å plage folk f.eks. på lan. Har laget et lite javascript, hvor det kommer opp en liten popup-melding (Last ned scriptet her). Det jeg lurte på, var om noen her vet hvordan jeg kan få dette scriptet til å gjenta seg gang på gang i det uendelige, slik at meldingen vil komme opp igjen hver gang man trykker ok eller X. Takker for alle svar Har en liten ide, men siden du skal bruke det til å plage folk gidder jeg heller ikke å dele den ideen med deg... Takker for alle svar ikke noe å takke for Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 [Har en liten ide, men siden du skal bruke det til å plage folk gidder jeg heller ikke å dele den ideen med deg... skjønner vel tegninga når det står "hjelp" og fjorten utropstegn etter.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ehm, dette kan gjøres veldig lett, men hvorfor i all verden skulle vi hjelpe deg med å plage andre folk? Get a life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå