Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det som slår meg når jeg ser siden din er at det er for mye tomrom. Prøv å ha så lite mellomrom mellom ting som mulig, tror det lille grepet vil gjøre mye for siden din. Ellers syntes jeg den så bra ut. Fint fargevalg osv. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jaja, jeg har jo ikke lagt til alle elementene enda da. Ting som søke-funksjon, poll, login etc. vil ta opp mye plass på sidene. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det jeg tenkte på var f.eks. menyene på høyre og venstre side.. hvorfor har du så mye tomrom mellom de forskjellige menyene? Jeg tror det vil se finere ut om det meste står kant i kant. Det er bare et tips. Hvis du syntes masse tomrom er bedre, så for all del. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Ser vi på samme webside? Jeg tror ikke jeg kan få det nærmere sammen uten at det ser dumt ut. I tilfelle vi ser på forskjellige sider, tok jeg en skjermdump. Ser du det samme? Hvis ikke, hva slags oppløsning og webbrowser bruker du? Endret 2. mars 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Hmm, skal sjekke ut hvordan det blir seende ut. Er i utgangspunktet litt skeptisk, men du skal ikke se bort fra at jeg gjør det EDIT: Burde jeg droppe den hitler/churchill greia under navigasjonsmenyen? blir litt kjedelig/dustete i lengden, men det blir jo seende litt "nakent" ut uten.. Endret 2. mars 2004 av Anders81 Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Ser vi på samme webside? Jeg tror ikke jeg kan få det nærmere sammen uten at det ser dumt ut. I tilfelle vi ser på forskjellige sider, tok jeg en skjermdump. http://www.ww2g.com/website.jpg Ser du det samme? Hvis ikke, hva slags oppløsning og webbrowser bruker du? Jeg tror du må teste siden din i flere oppløsninger og browsere EDIT: Burde jeg droppe den hitler/churchill greia under navigasjonsmenyen? blir litt kjedelig/dustete i lengden, men det blir jo seende litt "nakent" ut uten.. Ja Endret 2. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Prøver å gjøre det, men jeg kan jo alltids ha glemt en eller annen lite kjent en. Jeg vet dessuten at siden som den er i dag ikke kan kjøres ordentlig på 800x600. (Se tidligere i tråden) Jeg skal fikse på dette, men ikke før senere. Støtte for 640x480 dropper jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hvis du vil kjøre en enkel og oversiktlig side, er jo det en grei måte å gjøre det på synest jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå