Martin A. Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Jeg skal kjøpe meg et headset nå. Det skal brukes til musikk, men mest spilling. Så da er mikrofon en selvfølge. var inne på komplett.no å kikka litt og lurte på denne >>>Trust 410 Bass headset<<< Endret 1. mars 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 De der ville jeg ikke anbefalt. dårlig lyd og plagende dårlig komfort er noe som plagde meg med dette headsettet. ville heller gått for DISSE syntes de er mye bedre å ha på seg og jeg liker lyden de gir. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Du må aldri finne på å kjøpe Trust 410 Bass. Headsettet er klumpete og ubehagelig å ha på seg. I tillegg er lyden helt forferdelig til musikk. Spilling går til dels. Lenke til kommentar
eln Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) headsette funker helt greit til spilling, men kvaliteten er noe annet. har mitt andre trust 410bass inpulskjøp. har du ikke tengt å bruke mange kronene på headsett er dette ett helt greit allternativ. selv bruker jeg de kun til spill(cs) å høytallere til musikk. men har du ett par kr. extra ville jeg kjøpt: Koss Headset Ur 40 å Labtec Mikrofon Desktop har selv denne også Endret 2. mars 2004 av eln Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det der er det verste headsettet som finnes! Det er helt forjævlig å ha på seg, etter en halvtime føles det som at venstre øret står i brann. Æsjjj! Lenke til kommentar
eln Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 rlz da tror jeg det må være noe galt med øret dit isåfall, har selv spilt med det i maange timer i strekk (lan o.l.) uten at ørene mine har stått i fyr Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Det skal nok KUN brukes til cs... Har Logitech Z-680. så hvorfor bruke headset da Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Trust 410 Bass er helt greie hodetelefoner, ikke no mer. Har en kompis som spiller cs 24/7 og han har de...helt greie synes nå han, men ville heller anbefalt Koss R55B . Eneste problemet du har at du har bare en ingang foran på z-680 så da må du bak å styre ( ) Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Trust 410 Bass er helt greie hodetelefoner, ikke no mer. Har en kompis som spiller cs 24/7 og han har de...helt greie synes nå han, men ville heller anbefalt Koss R55B . Eneste problemet du har at du har bare en ingang foran på z-680 så da må du bak å styre ( ) Men det er ikke no problem det da. Har en headset-utgang da. men ikke mic-inn... Det er en lyd-inngang der da. Så om den funker som mic-inn det vet jeg ikke Men uansett.. No problem å styre det bak pc'en... Men har hørt så mye dritt om Koss da... En kompis av meg har det trust headsettet, og sier det er bra... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg liker headsettet veldig godt... Det der er det verste headsettet som finnes! Det er helt forjævlig å ha på seg, etter en halvtime føles det som at venstre øret står i brann. Æsjjj! Opplevd det jeg oxo, men da har jeg hatt det på meg feil vei..... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 det er god verdi på de hodetelefonene iht til at det er bass boost, mic og aktiv volumkontroll på de. De funker greit nok til spilling og ikke mer. De er gode å ha på i 20min, men etter det blir det et smertehelvete. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det der er det verste headsettet som finnes! Det er helt forjævlig å ha på seg, etter en halvtime føles det som at venstre øret står i brann. Æsjjj! akurat samme til meg Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 3 av kameratene mine har hatt samme headsettet og alle klager og sier at det er noe billig jalladritt som ikke hører hjemme noensted Lenke til kommentar
Treat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ørnen mine er helt røde etter en halv time og det svir den bass tingen er bare i veien og ødelegger ørene dine Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) 410 gnager av deg venstreøre etter en halvtime. I tillegg sluttet pluttselig lyden på høyre å virke etter ca et halvt år. Da gikk jeg over til kun å bruke det til mic, men så røyk mic-ledningen veldig lett. Bra men elednig kvalitet Endret 2. mars 2004 av bosannes Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 som sagt, jeg ville heller godt for r55b. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå