Vaffelkake Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Mest sannsynlig er adapteren universell på spenningen. Altså, den tar alt fra 110V til 230V. Så det du trenger er en adapter fra amerikansk "plugg" til norsk. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Joda du har helt rett. Det er et annet støpsel og vanligvis ville ikke laderne ha virket i norge, med tanke på at i statene har man 110 V i veggen og ikke 230 som vi har. Men iriver har lager noen digge ladere, disse støtter fra 100 til 240 V ~, dette betyr at du kan bruke dem i norge. Men et problem, stikk kontakten er også annerledes enn de vi finner her i landet. I steden for to runde pinner, har dem 2 stk flate pinner. Men ikke fortvil, siden det bare er pinnene som stopper deg så er det en lett sak å ordne. Skaff deg en us -> eu converter, jeg sleit med å finne disse i trondheim (Leita ikke så godt) Så jeg lagde min egen fra clash for den fine sum av 44 kr Hvis du ikke vil lage deg en converter, eller kjøpe en. Så har irivernordic informert meg at laderne kan kjøpes. Stikk innom f.eks spaceworld butikk som er i nærheten av deg og be dem til å bestille opp. I følge importøren av iriver i norge skal laderen koste deg 275 kr.(Produkt nr SW10-S050-10 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå