stoff3r Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) vetke kordan jeg sletter topics. sry. ble no tull Endret 1. mars 2004 av st0ff3r Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dette er jeg helt enig i! Et annet moment folk har en tendens til å glemme er at det kommer 100 kr+ i tillegg til webprisen, da man må regne frakt inn i bildet! Det desidert teiteste jeg ser er oppsett som "overklokkeren!, og "millionæren" i PCPRO, hvor de har hentet de billigste prisene på hver enkelt hardwaredel, fra forskjellige webshops. Ofte er det her snakk om deler fra 7-8 forskellige webshopper, noe som resulterer i at prisen ligger mellom 800 og 1000 over hva som står som totalpris..... Ser ikke noe galt i å refere til pris fra webshops generelt, men diverse oppsett er jo helt på trynet! Begynn å ta høyde for porto når dere setter opp forskjellige oppsett på forespørsel her på forumet, da dette er en reell utgift som MÅ regnes inn i totalpris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå