stoff3r Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 alle som altid refererer til disse såkalte superbrae prisene de finner. jeg er ****lei, unnskyld ordbruken, av at folk sier ting som: "du kan få 9800pro til langt under 2 lapper" osv. da må jeg bare si at jeg handler flesteparten av varene på den lokale komplett(datakjeden) i trondheim. og at prisen ligger noe over internett prisene. er altså så lei av at folk sammenligner helt feile priser. og at de også GLEMMER FRAKT..... jeg sier feks at sapphire 9600xt til 1600kr er er bra tilbud. men så kommer noen å påstår at 9800pro ligger noen 100 lapper over og er 50% bedre osv. slutt med d. fortell meg butikkprisen eller iaffal oppgi at du mener web-prisen, og at du har glemt å legge til lastebilfrakt opp til trondheim.... Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dette er jeg helt enig i! Et annet moment folk har en tendens til å glemme er at det kommer 100 kr+ i tillegg til webprisen, da man må regne frakt inn i bildet! Det desidert teiteste jeg ser er oppsett som "overklokkeren!, og "millionæren" i PCPRO, hvor de har hentet de billigste prisene på hver enkelt hardwaredel, fra forskjellige webshops. Ofte er det her snakk om deler fra 7-8 forskellige webshopper, noe som resulterer i at prisen ligger mellom 800 og 1000 over hva som står som totalpris..... Ser ikke noe galt i å refere til pris fra webshops generelt, men diverse oppsett er jo helt på trynet! Begynn å ta høyde for porto når dere setter opp forskjellige oppsett på forespørsel her på forumet, da dette er en reell utgift som MÅ regnes inn i totalpris... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ok, det er tatt til etterretning. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Wow, for et problem! (unnskyld sarkasmen), men seriøst.. Fatter du ikke at 90% av alle som bruker dette forumet handler varene sine på nettbutikker (vil jeg anta), og vi trenger stregt tatt ikke butikk-priser (som oftest er mye høyere).. Porto kommer vanligvis på rundt 100+- kroner og resulterer uansett i et billigere produkt.. Og ikke minst utvalget. Hvor tror du finnmarkingene får varene fra? Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 er du drittlei fok som fremlegger fakta? er da ikke deres feil at du velger å handle hos en dyrere butikk.. og du trenger ikke akkurat å leie en lastebil for å sende et 9800pro kort til barteland (aka trondheim).. holder med en liiiiiten postpakke. trenger heller ikke være medlem i noen iq forening for å legge til en 100 lapp i frakt. så slutt å syt. eod. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Wow, for et problem! (unnskyld sarkasmen), men seriøst.. Fatter du ikke at 90% av alle som bruker dette forumet handler varene sine på nettbutikker (vil jeg anta), og vi trenger stregt tatt ikke butikk-priser (som oftest er mye høyere).. Porto kommer vanligvis på rundt 100+- kroner og resulterer uansett i et billigere produkt.. Og ikke minst utvalget. Hvor tror du finnmarkingene får varene fra? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Og dette har hvor mye med skjermkort å gjøre? Forresten folkens, ikke ta dette over på personhets. Ser litt småspirer her Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg