mobil_brukeren Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Hei.. Mamma skal da kjøpe seg et film kamera grunnen er at hun skal filme komfirmasjonen og når vi først skal kjøpe så kjøper vi et orgentlig et sånn at jeg kan bruke det til å lage noen filmer osv... det behøver ikke ta så bra bilder for vi har digitalkamera.. Jeg har absolut no peiling på kamera av hva som er bra det eneste jeg kan er filme og redigere.. Noen forslag til et bra kamera? Også må jeg ha et firewire kort.. Tusen takk for hjelpen Edit: Max pris 10000 kr men kan strekke seg litt... Endret 1. mars 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 [bump]må bare bumpe litt for dette er litt viktig [/bump] Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sony PC105E kanskje? Greit, snertent kamera det. Har en venninne som ikke har annet enn positive ting å si om kameraet. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Har sjekke litt på det og så litt på erfaringer men der sto det at nigthshooten og lyden var dårlig.. hva med Sony dcr-trv33??? det er mest populært på akam.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå