Qwseyvnd Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hei! Har en liten problem med Far Cry!! Når jeg spiller den spillet på 3 skjerm, 2400x600 med FAA 16x, da hakker det helt ekstremt. Merker spillet tegner for mye trær. Altfor mye. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 I en såpass voldsom oppløsning, med FAA tror jeg ikke du skal klage for mye. Hvilket skjermkort har du, evt. cpu? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Selv at du har 9800Pro skjønner jeg at det vil hakke med så stor oppløsning og tillegg kjøre det i 16x Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Har ikke Radeon 9800pro, støtter jo ikke 3 skjerm engang, har Matrox Parhelia. Har ATI FSAA på 16x da? nei, den har 6x. Klarer også 3840x1024. Men problemet er TRÆR som er tett. Endret 1. mars 2004 av Qwseyvnd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det spillet krever såpass mykje at du kan berre gi opp å kjøre det i så høg oppløsning med masse AA og sånn... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Pharelia kortet er vel ikke akkurat State-of-the-art heller Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Vet det godt selv. Hvordan skal jeg redusere av tegning trær? Noe som vet hvordan jeg tweake? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hvorfor tror du det? Det er ingen spøk, kom hit og test selv. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) 2400x600, hvafor en oppløsning er det? Prøver du å printe spillet? Tror du skal ha en kjapp printer for ikke å få lagg da... Hvorfor denne oppløsninga? Kode for mindre trær :devmode -lesstreesplzkthxbye Endret 2. mars 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Det er Matrox parhelia kort som kan spilles på 3 skjermer, lær deg mer data Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 2400x600, hvafor en oppløsning er det? Prøver du å printe spillet?Tror du skal ha en kjapp printer for ikke å få lagg da... Hvorfor denne oppløsninga? Kode for mindre trær :devmode -lesstreesplzkthxbye Man får oppløsningen 800x600 på tre skjermer samtidig, noe som gir et skikkelig 180 graders panorama bilde og som gir en skikkelig fet FPS (og til tider bilspill) opplevelse. Har man først spillt Quake 3 på 3 skjermer er det vanskelig å være fornøyd med bare en etterpå.... Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Herregud mann.. Er du bare dum eller? Hvorfor i h£lvete tror du d lagger? Kan ikke spille FarCry med den oppløsningen + 16x fsaa uten en SYK hakking/lagg/whatever samme f@£n hvilket kort du har. Endret 4. mars 2004 av GodSlayer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Herregud mann.. Er du bare dum eller? Hvorfor i h£lvete tror du d lagger? Kan ikke spille FarCry med den oppløsningen + 16x fsaa uten en SYK hakking/lagg/whatever samme f@£n hvilket kort du har. det er lov og vere litt høfleg men det kan nok vere lurt å slå av fsaa. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Dette er selvfølgelig bare kødd. Regner med at han er en av oss som er lei av å svar på spr.mål om hvorfor ditt eller datt ikke går glatt på den å den PC'en. Er ****** så mye latterlige spr.mål ute å går. Men selve poenget med å spille med 3 skjermer høres jo kult ut da. Synd det ikke er noen maskin å oppdrive som klarer det PS. Du maser om å bli kvitt litt trær........Motorsag gjør susen, å mens du er igang så ta Pharelia kortet ditt ett tak også Endret 4. mars 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg fant ut problemet..det var vannet, jeg satt den på medium eller high eller very high da hakker det, jeg satte til "low" alt går bra nå Og Environment mapping på low. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 lær deg mer data Tror heller det er din pc-kunnskap som er problemet her. Hvordan kan du vente å kjøre et så krevende spill, i den oppløsningen, med 16 ganger anialiasing? Til han som trodde dette var en spøk; jeg skjønner hva du mener Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Matrox har Fragment Anti Alias 16x eller Supersampling 4x...jeg velger 16x. Og Anistropisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå