Eplenektar1 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Fikk et *lite* problem med virus for en 2 ukers tid sida. Reinstallerte win xp igjen, og la inn de nødvendige programma. Så kom problemet, får ****** meg ikke fps høyere enn 60 , noe jeg fikk før jeg reinstallerte. I tillegg har jeg en standard choke på ca 20-80 (avhengig av situasjoner). Har et ti4200, (ikke klokka), 512 unnamed minne, athlon xp 2100. noen som har oppleved det samme? pc'en har vært litt treg etter reinstallasjonen... Trenger sårt hjelp... ellers har pc-en virra noen ganger etter reinnstallasjon. Får lyst til å banke på hos bill gates å stikke en tolvsju opp i rævva hans! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Thomas , hva med developer 1 , har du fortsatt samme prob? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 skriv følgende i console: fps_max 100 (kan ta hva du vill, bare det er over 100 rate 25000 Developer 1 (om ønskerlig, står at det er sånn 200fps men merker ingen forskjell, bare at man skyter og går tregere, altså blir dårligere, ja det er sannt, ikke bynn å protester på denne påstanden min, hvis dere ikke tror meg så bare ta fram en stoppeklokke og test selv. og skru av vertikal synC (skrivebord>egenskaper>innstillinger>avansert>opengl) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Nødvendige programmer som chipsett og skjermkort drivere? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 og skru av vertikal synC (skrivebord>egenskaper>innstillinger>avansert>opengl) får lyst til å henge meg selv, glemte seff å slå av vertical sync. BRENN!!! sinnsykt sur på meg selv, men thx for at du minte meg på det Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva gjør rate 25000 og Developer 1 commandsene? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Merlin @ 01/03/2004 : 21:58 Thomas , hva med developer 1 , har du fortsatt samme prob? Hver gang det er en cs tråd anngående lite fps spyr du ut denne kommentaren. Spiller du selv cs? Hvis du spiller cs anbefaler jeg deg "våkne opp" litt for 95 % av folk som spiller vet cs "handterer" mer enn 100 fps hva enn det måtte stå på skjermen din. Hvis du ikke spiller, så er sjansen for at du vet noe som andre som spiller vet minimal, om ikke ingen Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 skriv timerefresh i consolen så får du software fps. Hvilken linje har du? rate 9999 (704/128) plages du med mye choke/loss juster cl_cmdrate og cl_updaterate. Disse vil være mellom 20 og 40. Juster 5 opp/ned og finn instillingene så det blir optimalt mot serveren. mvh en gammel cs spiller Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 skriv timerefresh i consolen så får du software fps. Hvilken linje har du? rate 9999 (704/128) plages du med mye choke/loss juster cl_cmdrate og cl_updaterate. Disse vil være mellom 20 og 40. Juster 5 opp/ned og finn instillingene så det blir optimalt mot serveren. mvh en gammel cs spiller dummeste jeg har hørt! rate 9999 (704/128) ?? LOL? Jeg har samme linje kjører Rate 25000, cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, og alt funker fint hos meg 0 choke 0 loss, digg ping, alt er som det skal Lenke til kommentar
z10an Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Skal si d veldig enkelt: Installer skjermkort driverene dine. Om du har nVidia kort bruk refreshrate tool'en som følger med til å få 100Hz på skjermen din i den oppløsningen du spille cs i. (de fleste kjermer støtter 100Hz på 800*600) Pro-gamers bruker heller ikke mere. Etterpå skrur du på Vertical Sync på egenskaper for skjermkortet. For å få like mange fps som hz på skjermen Så bruker du disse komandoene i console på cs: fps_max 101 <--- Slipper at den er låst på 72 etter installasjon. cl_updaterate 101 <--- Upload på linja di 101 fungerer bra på 128/256/512 Utgående cl_cmdrate 101 <--- Ca like mange fps som du har. rate 25000 <--- Mindre om du har isdn (bra rate for ADSL) Da skal du ha 100FPS i cs og det skal være ganske flytende og uten lagg 0choke eller loss Skrur du av vertical sync får du bare mere fps en bilde på skjermen så da kommer det till å se helt j*v*i* ut! Endret 2. mars 2004 av z10an Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Flyttes til det dedikerte CS-forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå