JonnyHZ Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Har i dag 6stk WD harddisker.Aldri hatt noen problemer med de. Go for it Lenke til kommentar
krest Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 maxtor mente jeg, hmm hvor har jeg hørt matrox. hmm joo seff skjermkort LOL da åja det var vel noen brikker på den som tok fyr på disken da Lenke til kommentar
mark Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg har 5stk -40gb IDE 7200rpm 2mb -120gb IDE 7200rpm 2mb -200gb IDE 7200rpm 8mb -250gb IDE 7200rpm 8mb -37gb S-ATA raptor 10000rpm 8mb kjøpte pc sammen med en kamerat, han kjøpte segate jeg kjøpte WD, han har nå levert hdd for 2. gang jeg har aldri hatt problemer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Et spm til dere med 5-6 WD disker: Hvilke hørselsvern vil dere anbefale? Selv har jeg selv 3x 7k250 (5x slike her i huset) og de er deilige. Nesten lydløse (utenom katten) uansett. Lager kun litt lyd idle (litt mer enn 'CudaV men mindre enn IBM 120GXP) og lager mindre skrivelyd enn min gamle 'CudaV. (Personlig mening. Muligens dB verdiene viser motsatt, men 7k250 disken laget en mer behagelig lyd) Dette var nok en konstruktiv post fra meg mot strømmen. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Noe er man nødt til å ofre for kvaliteten. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 NightHawk; Du mener at diskene som JohndoeMAKT har kjøpt ikke er kvalitet. Skal si deg en ting at i dag kan du kjøpe hvilken som helst disk merke. Men eg har ikke ennå hatt problemer med ibm diskene som eg har liggende, de ble pensjonister på grunn av støyen de lager. Men de er jo fra 2000, og da var ikke diskene så støysvake som de er i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå