Gå til innhold

Skjermkort, lydkort eller høgtalarar??

Anbefalte innlegg

Her er saken:

Har hatt ein del problem når eg har spelt ghost recon på den nye pc'en min. Etter ei stund har eg fått blåskjerm med forskjellige mld.; irql_not_less_or_equal, driver_irql_not_less_or_equal, og noko pool-greier...

Når eg restartar maskinen går alt fint, men neste gong eg restartar han deretter får eg som regel problem.

Har trudd at grunnen er skjermkortet (gf2TI, creative), men no i det siste etter ein del krasj av denne grunnen har eg fått problem med lyden. Av og til når eg høyrer på musikk og diverse startar han berre å skurra... dette hendte ikkje før.

er dette eit resultat av klikk i systemet eller er det rett og slett lydkortet det er noko galt med?

les meir her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...art=20&replies=

Skjermkort: creative gf2 TI

lydkort: hercules game theater xp

surround: creative 5300 5+1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite Geforce ->VIA<- Sound Blaster problem kanskje, dette har vært et broblem tidligere at ikke VIA chipsettet har taklet denne kombinasjonen så bra. Har du lastet ned nyeste 4IN1 driver og nyeste skjermkort driver? Ikke noen vits i å levere inn pc'en uten å teste dette først

Lenke til kommentar

Hei!

Ville berre seia til andre med liknande problem at det nyttar ikkje å lasta ned dei vanlege drivarane til eit creative kort.

Eg gjekk inn på sidene til creative og lasta ned ein drivar der. Har brukt han i 2 dagar no, og maskinen fungerer fint. Har i tillegg installert nyaste VIA 4in1 og nyaste drivarane til hercules. Trur det var creative drivarane som gjorde utslaget... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...