enden Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Er det noe rart med Enemy Teritory for diden? Finner kun fem servere når jeg filtrerer bort fulle og låste servere. De jeg finner har i tillegg sucky ping - er vandt til 30-50 og nå ligger de beste på 120... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 prøv å bruk the all seeing eye (vist du ikkje gjer det) da bør du finne mange serverer Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 prøv å bruk the all seeing eye (vist du ikkje gjer det) da bør du finne mange serverer Men det løser jo ikke problemet med at jeg plutselig i løpet av en time eller to fikk helt sucky ping Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Sjekk for spyware. Det kan spise MYE bandbredde og påvirke pingen. Angående servere, har du patchet til siste versjon? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Der har du kanskje svaret ja. Brukte en versjon jeg har hatt liggene på disk. Skal laste ned patcher imorgen :thumbsup: Spyware på min maskin du liksom Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Akuratt det samme skjedde med meg når jeg begynnte å spille spillet fra en 3 måneders lang pause i går. Jeg hadde ikke oppgradert til den nyeste patchen. Men bruk ASE, jeg finner over 2000 servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå