MiSP Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Søkte på forumet, men jeg fant ingenting. Jeg vil her høre erfaringer, ikke "mus A suger, mus B ruler" osv. Lei av min gamle Compaq-kulemus, den duger ikke noe særlig til spill. Må nok forlate den etter mange års trofast følge. Jeg vil ha en optisk (selvfølgelig), men IKKE trådløs, ettersom musen blir mye tyngre med batterier. Leste masse bra om Logitech MX300 - bestilte den fra MPX, men måtte til min store skuffelse sende i retur en Logitech MX310 - den andre hadde gått ut. Spiller en del FPS. Noen spesiell mus jeg definitivt bør kjøpe, eller bør jeg vente på en? Har forresten en lilla-blå tøymatte, den begynner å bli litt slitt. Bør jeg bytte den ut? Takker på forhånd for alle svar. Edit: Formatering Endret 1. mars 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 logitech har jo laget en gaming mus mx510 eller noe slikt Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Fant den til rundt 400 kr, kan gå det, men er det noen som har noen andre forslag? Edit: Noen som vet om noen bra, men billige musematter? Endret 1. mars 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=106...lAction=details Edit: Ble litt overrasket da jeg så prisen på MX510 hos PSData sammenlignet med f. eks. Komplett og MPX. Endret 1. mars 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg kan ikke annet enn å anbefale Intellimouse 4.0. Har brukt den et par mnd nå, og er fortsatt like fornøyd. Veldig allsidig mus, og den er veldig god å spill FPS'er med bl.a. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ok, Intellimouse virker bra den óg, noe billigere, men MX510 ser mye kulere ut. Noen som har noen flere erfaringer fra en/begge eller noen andre mus? Hadde vært kult om noen har/har hatt begge og kan sammenligne de... Takker for svar! Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Mx 510 er en buffet utgave av vanlig mx500 som jeg har. Er veldig fornøyd med den selv om jeg likte tommelknappen og gummien som ga sinnsykt bra grep mye bedre på Dual Optical (som nå er vanskelig å oppdrive). Tror nok mx510 er et safe valg. Kul er den og. Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Bruker en standard microsoft optical med scroll, med steelpad og mousepads og er veldig fornøyd, kjøpte en intellimouse 4, men syns den ble for stor og tung. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 personleg har eg mx 500 og er kjempe fornøyd. men mx 510 er sikkert eit godt alternativ da denne er tilpassa spel (kva no det betyr ) når det gjelder valg av musematte så meinar eg at det er like greit å behalde ei vanleg tøymatte til 20 kr istaden for dei dyre "spesial" mattene til fleire 100 kr. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Jaja, det står altså mellom Intellimouse 4.0 og MX510. Finnes det noen steder (helst i Bergen) der jeg kan teste forskjellige mus? Må nesten bare teste dem for å finne ut hva som er best... Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) MS Intelli 4.0 eller 3.0 er veldig gode gaming muser! Har hatt begge, eller dvs. jeg bruker 4.0 nå da. Veldig god å holde i! Det samme med 3.0 egentlig.. Men den kan bli litt stor for noen. Intelli 4.0 + func 1030 = Veldig najs! Anbefaler IKKE Intelli 3/4 med icemat! riper opp beina på musa, eventuelt mouse skatez Dessuten har 4.0 en ekstremt god scroll! Endret 2. mars 2004 av X-c@libR Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Old skool Intelli 3.0 !! Begrunnelse? Lenke til kommentar
zorken Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Old skool Intelli 3.0 !! Begrunnelse? Bedre enn ms 4.0 i spill. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 mx500 med fUNC1030. Nydelig form på musa. Er foresten helt lik som mx510. Er no tull at de ikea musemattene til 20kr er like gode som feks. fUNC og icemat. Skaff deg ordentlig musematte. fUNC 1030 mx500 Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Old skool Intelli 3.0 !! Begrunnelse? Bedre enn ms 4.0 i spill. Mulig det.. Men det er en vanes sak! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Old skool Intelli 3.0 !! Begrunnelse? Bedre enn ms 4.0 i spill. Mulig det.. Men det er en vanes sak! Det gjelder jo det meste når det kommer til mus da. Alt blir en vane... Jeg sa hva jeg mente, og ingenting jeg har brukt kan måle seg med Intellimouse Explorer 3.0. Rart ingen har nevnt Boomslang, er ikke dette alle cs-fanboys yndlingsmus? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Er no tull at de ikea musemattene til 20kr er like gode som feks. fUNC og icemat.Skaff deg ordentlig musematte. fUNC 1030 mx500 Det er et ikke.. Er bare smak og behag som spiller noen rolle der.. noen liker mora, andre liker dattra.. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 noen liker mora, andre liker dattra.. Men er ikke dette den 1000.... posten om akkurat dette, blir aldri enige uansett, det er som man sier, det er en vanesak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå