Gå til innhold

Beste spill-mus?

Anbefalte innlegg

Søkte på forumet, men jeg fant ingenting. Jeg vil her høre erfaringer, ikke "mus A suger, mus B ruler" osv. Lei av min gamle Compaq-kulemus, den duger ikke noe særlig til spill. Må nok forlate den etter mange års trofast følge.

Jeg vil ha en optisk (selvfølgelig), men IKKE trådløs, ettersom musen blir mye tyngre med batterier. Leste masse bra om Logitech MX300 - bestilte den fra MPX, men måtte til min store skuffelse sende i retur en Logitech MX310 - den andre hadde gått ut. Spiller en del FPS. Noen spesiell mus jeg definitivt bør kjøpe, eller bør jeg vente på en?

Har forresten en lilla-blå tøymatte, den begynner å bli litt slitt. Bør jeg bytte den ut?

Takker på forhånd for alle svar. :)

Edit: Formatering

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, Intellimouse virker bra den óg, noe billigere, men MX510 ser mye kulere ut. Noen som har noen flere erfaringer fra en/begge eller noen andre mus? Hadde vært kult om noen har/har hatt begge og kan sammenligne de... ;)

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Mx 510 er en buffet utgave av vanlig mx500 som jeg har. Er veldig fornøyd med den selv om jeg likte tommelknappen og gummien som ga sinnsykt bra grep mye bedre på Dual Optical (som nå er vanskelig å oppdrive). Tror nok mx510 er et safe valg. Kul er den og.

Lenke til kommentar

personleg har eg mx 500 og er kjempe fornøyd. men mx 510 er sikkert eit godt alternativ da denne er tilpassa spel (kva no det betyr :roll: )

når det gjelder valg av musematte så meinar eg at det er like greit å behalde ei vanleg tøymatte til 20 kr istaden for dei dyre "spesial" mattene til fleire 100 kr.

Lenke til kommentar

MS Intelli 4.0 eller 3.0 er veldig gode gaming muser! Har hatt begge, eller dvs. jeg bruker 4.0 nå da. Veldig god å holde i! Det samme med 3.0 egentlig.. Men den kan bli litt stor for noen. Intelli 4.0 + func 1030 = Veldig najs! :thumbs:

Anbefaler IKKE Intelli 3/4 med icemat! riper opp beina på musa, eventuelt mouse skatez

Dessuten har 4.0 en ekstremt god scroll! :thumbs:

Endret av X-c@libR
Lenke til kommentar
Old skool Intelli 3.0 !!

Begrunnelse?

Bedre enn ms 4.0 i spill.

Mulig det.. Men det er en vanes sak!

Det gjelder jo det meste når det kommer til mus da. Alt blir en vane...

Jeg sa hva jeg mente, og ingenting jeg har brukt kan måle seg med Intellimouse Explorer 3.0.

Rart ingen har nevnt Boomslang, er ikke dette alle cs-fanboys yndlingsmus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...